Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

samlingslån för smslån

Är det någon som vet om man kan ansöka om lån hos lendo fast man har skuldsaldo (ej anmärkning) hos KF? Har hamnat i smslånekarusellen och ett samlingslån är min enda utväg om jag nu inte ska låta allt gå sin gilla gång...Tänkte ansöka via Lendo. Har 8 frågor hos UC och årsinkomst på ca 290000 kronor men många smslån där ett par st förra veckan gick till KF. Är det någon som varit i samma sits och kan rekommendera någon långivare? Har för mig att Lendo inte accepterar att man har pågående ärende (som ej dock gett utslag) hos KF.??

Är det någon som vet om man kan ansöka om lån hos lendo fast man har skuldsaldo (ej anmärkning) hos KF? Har hamnat i smslånekarusellen och ett samlingslån är min enda utväg om jag nu inte ska låta allt gå sin gilla gång...Tänkte ansöka via Lendo. Har 8 frågor hos UC och årsinkomst på ca 290000 kronor men många smslån där ett par st förra veckan gick till KF. Är det någon som varit i samma sits och kan rekommendera någon långivare? Har för mig att Lendo inte accepterar att man har pågående ärende (som ej dock gett utslag) hos KF.??

Det kan funka. 8 UC är på gränsen men om du inte har några lån i övrigt som finns reggade hos UC så tror jag det skulle funka.

Pröva Bigbank! dock måste du betala det som ligger hos fogden innan du kan beviljas där. Så om du har möjligehet att betala dessa så rekommenderar jag dig att söka där. Jag fick låna trots många förfrågningar.

Ja prova big bank... Men säg inte att du ska ha pengarna för att betala smslån. Big bank är riktigt bra att ha att göra med.. Lycka till

med skuldsaldo är det nog stopp på lån.jag får inte ens smslån med skuldsaldo.jag får inte ens lån av bluestep till bostadköp utan måste få bort skuldsaldot trots medsökande.så jag tror inte det går,men enda är pröva och kan vara individuellt.

Ursäkta en dum fråga... men...

med skuldsaldo är det nog stopp på lån.jag får inte ens smslån med skuldsaldo.jag får inte ens lån av bluestep till bostadköp utan måste få bort skuldsaldot trots medsökande.så jag tror inte det går,men enda är pröva och kan vara individuellt.

Hur kan man ha ett skuldsaldo hos KF men ingen anmärkning?
Jag förstår inte... för skuldsaldo har man väl inte om man har betalningsförelägganden hos KF..
Nån som kan förklara..? :)

jodå anm försvinner efter 3 år men inte skuldsaldo om man fortfarande har det obetalt hos fogden.vid tex utmätning.har flera lån hos kf med utmätning men endast 6 anm kvar av alla flertalet anm.så det är visst fullt möjligt.men nu verkar det som att jag missuppfattade trådstartaren det handlar om söka lån med betalningsföreläggande då?och även det kallas skuldsaldo,ev så ser de att det finns ärenden där iallafall.

Senast redigerad av en moderator:
Hade 16ff hos uc 134 tusen i andra lån och fick 60 tusen genom lendo

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp