Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Samlingslån, EXPERTER SE HIT! HJÄLP

Uppdatering, idag skulle en förfrågan försvinna men när jag kollar på Kreddy så har inget hänt med betyget?..

Annars så räknar jag spänt ner dagarna till kring 15 maj för att UC ska uppdateras och se vad jag landar på för betyg och äntligen kan söka lånet!

Kreddy släpar efter.

Uppdatering, idag skulle en förfrågan försvinna men när jag kollar på Kreddy så har inget hänt med betyget?..

Annars så räknar jag spänt ner dagarna till kring 15 maj för att UC ska uppdateras och se vad jag landar på för betyg och äntligen kan söka lånet!
Kreddy uppdaterar bara en gång per månad. Om du vill veta nu så kanske det har förändrats på minuc.se

Idag uppdaterades kreddy på betyget, en förfrågan mindre och nya resultatet blev 5,1.
Får se vad de landar på i över imorgon när ytterligare en förfrågan försvinner.

Vill du ha uppdaterat bild köp en UC på MinUC, tänker du kolla över en längre tid så köp kreditkollen för 30 dagar.
Kreddy uppdateras inte direkt.

3,8 landade jag på nu.
Nu är det bara att vänta in om betyget ändras när de uppdateras att mina två kreditkort är betalda.
Vad tror ni? Kommer det göra nån skillnad?

Okej hörni,

Just nu har jag 3,8 i UC betyg
Jag betalade av kreditkorten så jag väntar bara på uppdateringen kring den 15e för att ansöka om lånet.

Vad tror ni mitt betyg landar på?
Har alltså betalat av 2 krediter på 45,000kr totalt.

Tror jag kommer ansöka via lendo, kommer ha ca 388,000kr synligt på UCn på 5 olika lån.

Totala skulder jag har är ca 500,000kr.

Nu har jag även funderat på att använda lite utav de blivande lånet till en ny bil på ca 100,00kr.

Det jag undrar är, ska jag trycka samla lån på hela summan 388,000kr? Resten köp av bil?
Tänk om jag får lösenkrav, jag ska vill ju först och främst betala av de som inte syns på UCn - accepterar dom det?

Och vågar man verkligen ansöka om 500,000kr? Är inte risken att de inte ger något bud alls då?

Okej hörni,

Just nu har jag 3,8 i UC betyg
Jag betalade av kreditkorten så jag väntar bara på uppdateringen kring den 15e för att ansöka om lånet.

Vad tror ni mitt betyg landar på?
Har alltså betalat av 2 krediter på 45,000kr totalt.

Tror jag kommer ansöka via lendo, kommer ha ca 388,000kr synligt på UCn på 5 olika lån.

Totala skulder jag har är ca 500,000kr.

Nu har jag även funderat på att använda lite utav de blivande lånet till en ny bil på ca 100,00kr.

Det jag undrar är, ska jag trycka samla lån på hela summan 388,000kr? Resten köp av bil?
Tänk om jag får lösenkrav, jag ska vill ju först och främst betala av de som inte syns på UCn - accepterar dom det?

Ska du köpa en bil för hundra spänn? Hehe...

Säg att du ska samla dina lån. Det är väl inte så många som erbjuder 500 k. Collector betalar ut hela beloppet, även vid samlingslån.

Ansök om 500 k, tror att majoriteten erbjuder ett mindre belopp när dom inte kan erbjuda hela summan.

Ska du köpa en bil för hundra spänn? Hehe...

Säg att du ska samla dina lån. Det är väl inte så många som erbjuder 500 k. Collector betalar ut hela beloppet, även vid samlingslån.

Ansök om 500 k, tror att majoriteten erbjuder ett mindre belopp när dom inte kan erbjuda hela summan.

Haha ska naturligtvis stå 100,000kr ..

Okej men om jag får en lägre summa och de har lösenkrav, kan man skriva in skulder som inte syns på UCn då ?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp