Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Samlingslån, EXPERTER SE HIT! HJÄLP

Haha ska naturligtvis stå 100,000kr ..

Okej men om jag får en lägre summa och de har lösenkrav, kan man skriva in skulder som inte syns på UCn då ?

Ja, det blir nog inga problem att lösa skulder som inte är registrerade hos UC. Tror du beviljas hela beloppet. Hoppas bara du får skaplig ränta. Collector och Bank Norwegian brukar bli ganska dyra...

Ja, det blir nog inga problem att lösa skulder som inte är registrerade hos UC. Tror du beviljas hela beloppet. Hoppas bara du får skaplig ränta. Collector och Bank Norwegian brukar bli ganska dyra...

Tror du? Trodde aldrig att jag hade en chans att få hela beloppet 500,000kr!
Ja det är ju det med räntan, har ju ganska bra ränta på 3 av mins lån som är medlemslån.. får se hur man gör beroende på vilken summa man får.

Jaha fanns bank Norwegian med på lendo?? Trodde bara remember fanns med, utav dessa två banker som brukar bevilja.
Jag har ju kreditkort hos de båda, men inte längre nyttjade

@Legenden behöver också 500K (och lite där till) har i princip samma betyg som dig och väntar även jag på kreditengagemanget ska uppdateras!

Jo förvisso men å andra sidan har jag höre blanco. Har redan runt 800 eller vad det är..

Men som jag skrev innan till dig Terry... jag har samma inkomst ca som dig men jag hade 1,2 i Blanco och fick många erbjudande från både Lendo o Advisa....

Men som jag skrev innan till dig Terry... jag har samma inkomst ca som dig men jag hade 1,2 i Blanco och fick många erbjudande från både Lendo o Advisa....

Minns du om du hade lösenkrav på det? Berätta gärna hur jag ska göra för detta är lite life or death. Utan att överdramatisera läget...

Jag har som sagt 800K och vi har samma inkomst. Om jag tar Lendo och samla lån - kommer jag vara tvungen att faktiskt samla dom?

Jag tog inte samla lån.....

Vad tog du? När var detta? Minns du hur många bud du fick? (Många frågor, vet sorry) Vilket belopp sökte du förresten? Ränta?

Glömde, vad angav du istället?

Sökte på 400 sa renovering, fick 7-8 erbjudande på båda och hela beloppet hos 3-4 stycken först Advisa 3dagar efter hos Lendo.... dom som erbjöd hela beloppet ville ha ett arbetsgivarintyg och då jag precis bytt jobb 3mån sedan så backade dom. Sökte då direkt hos remember och blev beviljad på 300.000 o kunde höja till 400 utan arbetsgivarintyg. Ränta 9,95%
3veckor sedan nu.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp