Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Samlingslån, EXPERTER SE HIT! HJÄLP

UPPDATERING:

Har nu lyckats lösa fram 50,000:- för att lösa båda kreditkorten.
Tog ut pengarna via Credway, credigo, easy credit och monetti som INTE ska ta UC.

Om nån timme har jag pengarna på kontot och ska betala av de 2 kreditkorten direkt, då lär de synas på UCn som enligt kreddy uppdateras om 4 dagar.
Hoppas VERKLIGEN att det blir som ni tror nu, annars tog jag allt detta till höga månadskostnader i onödan! haha.
Kreddy är redan uppdaterad. Infon om uppdatering på sidan stämmer aldrig. Betalar du kreditkorten nu så syns det inte förrän en bit in i maj på UC. Så egentligen räcker det att du löser kreditkorten i slutet av denna månad.

UPPDATERING:

Tog ut pengarna via Credway, credigo, easy credit och monetti som INTE ska ta UC.

Om nån timme har jag pengarna på kontot och ska betala av de 2 kreditkorten direkt, då lär de synas på UCn som enligt kreddy uppdateras om 4 dagar.
Hoppas VERKLIGEN att det blir som ni tror nu, annars tog jag allt detta till höga månadskostnader i onödan! haha.[/QUOTE tror det syns på
UPPDATERING:

Hoppas VERKLIGEN att det blir som ni tror nu, annars tog jag allt detta till höga månadskostnader i onödan! haha.
Det kommer synas på UC runt den 15:e nästa månad

Det kommer synas på UC runt den 15:e nästa månad
Aj då! Jag som stressat för att jag skulle kunna söka samlingslånet direkt den 26 April, nu om 10 dagar..
Aja, får betala in de nu ändå. Så får jag vell köpa min UC för 19 kr runt den 25 och kolla, bara för att. Alt se på kreddy om mitt betyg sänkts.

Men en annan fråga, jag vill ju inte att min nya årsinkomst ska uppdateras, då den är lägre än förra årets.
Men jag deklarerade sent och kommer få utbetalningen i juni, så antar att de inte kan uppdateras på UCn förens då? Eftersom jag inte fått något slutbesked än heller.

Aj då! Jag som stressat för att jag skulle kunna söka samlingslånet direkt den 26 April, nu om 10 dagar..
Aja, får betala in de nu ändå. Så får jag vell köpa min UC för 19 kr runt den 25 och kolla, bara för att. Alt se på kreddy om mitt betyg sänkts.

Men en annan fråga, jag vill ju inte att min nya årsinkomst ska uppdateras, då den är lägre än förra årets.
Men jag deklarerade sent och kommer få utbetalningen i juni, så antar att de inte kan uppdateras på UCn förens då? Eftersom jag inte fått något slutbesked än heller.

Du ska först söka samlingslånet efter att din UC uppdateras nästa månad, runt den 15de.
Det kommer göra gott att båda kreditkorten inte är utnyttjade. Ska bli spännande att se vilken score du får.
Din nya inkomst borde inte synas innan skattebeskedet isf.

Du ska först söka samlingslånet efter att din UC uppdateras nästa månad, runt den 15de.
Det kommer göra gott att båda kreditkorten inte är utnyttjade. Ska bli spännande att se vilken score du får.
Din nya inkomst borde inte synas innan skattebeskedet isf.

Okej, nu är kreditkorten betalda.
Nu är det bara att ha is i magen och vänta i ca 1 månad innan jag kan ansöka om lånet.
Kommer hålla er uppdaterade om hur det går och vilket score jag får :D
Men när det är dags, vart ska jag söka - lendo?
Och ska jag då söka på hela summan ca 500,000:- ? Kommer jag ens ha en chans på det?
Och fyller jag i samla lån för hela beloppet? fast synliga lån på UC endast är 395,000:- nu när kreditkorten är borta?

Tack så mycket för all hjälp ni ger mig!

Okej, nu är kreditkorten betalda.
Nu är det bara att ha is i magen och vänta i ca 1 månad innan jag kan ansöka om lånet.
Kommer hålla er uppdaterade om hur det går och vilket score jag får :D
Men när det är dags, vart ska jag söka - lendo?
Och ska jag då söka på hela summan ca 500,000:- ? Kommer jag ens ha en chans på det?
Och fyller jag i samla lån för hela beloppet? fast synliga lån på UC endast är 395,000:- nu när kreditkorten är borta?

Tack så mycket för all hjälp ni ger mig!

Sök på hela, du får ändå erbjudanden på lägre belopp. Ange endast att du ska lösa det som är synligt.

Sök på hela, du får ändå erbjudanden på lägre belopp. Ange endast att du ska lösa det som är synligt.

Okej, vart är bäst att söka via?
Har en avbetalning kvar på 3000kr, gör det någon skillnad om den också är betald? Eller kan den ligga kvar?

Okej, vart är bäst att söka via?
Har en avbetalning kvar på 3000kr, gör det någon skillnad om den också är betald? Eller kan den ligga kvar?

3000 kr på blanco gör nog inte så mycket.
Betalar du den tidigt kanske den kommer med som avslutad och då har du en kreditgivare mindre vilket också kan vara positivt.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp