Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Samlinglån 500000 kr, vilka lån bör lösas?

Hur blir din inkomst efter uppdateringen sen i juni? (Tror det är juni) och när försvinner de sista förfrågningarna, de du hade innan den du fick idag.
Har du funderat på att jämka och kanske försöka få bort ett lån på det sättet? Du betalar väl en slant per månad i ränta?
Inkomsten kommer vara oförändrad där för mig och nästa ff som försvinner är 14/4, sen 1/7 och 25/11.
Ja, jag får nog försöka jämka där och betala så mkt jag kan. Är väl enda sättet nu :/

Inkomsten kommer vara oförändrad där för mig och nästa ff som försvinner är 14/4, sen 1/7 och 25/11.
Ja, jag får nog försöka jämka där och betala så mkt jag kan. Är väl enda sättet nu :/
Synd och lite oväntat att du inte fick fler erbjudanden. Vad valde du för återbetalningstid?

Synd och lite oväntat att du inte fick fler erbjudanden. Vad valde du för återbetalningstid?
Ja det tycker jag också iochmed jag tog samla och inga nya lån liksom. Tkr det är konstigt varför det blev såhär :/
Jag valde 500k och längsta återbetalningstiden 20 år, borde jag valt 15 år istället tros?

Ja det tycker jag också iochmed jag tog samla och inga nya lån liksom. Tkr det är konstigt varför det blev såhär :/
Jag valde 500k och längsta återbetalningstiden 20 år, borde jag valt 15 år istället tros?
Hm nej tror inte det skulle gjort skillnad åt det hållet. Har du några andra tillgångar? För att komma ner i belåning?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp