Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Samlinglån 500000 kr, vilka lån bör lösas?

Hej,

På Fredag är det dags att söka samlingslån och skulle vilja ha era tips om hur ni hade gjort i min sits.
Just nu har jag 1,08 % i betyg med 5 ff. 2 st försvinner på Fredag så då tänkte jag söka.

inkomst: 475k

Lån:
Remember: 334.000:- ränta: 9,95 % (3600:-/mån)
Nordea: 144.000:- medlemslån ränta: 5,35 % (2500:-/mån)
Lån och spar: 197500:- ränta: 6,42 % (2600:-/mån)
Ica: 342.000:- ränta: 5,75 % (3800:-/mån)

Söka 500k antar jag och se vad man får för erbjudanden, men vilka lån osv hade ni bakat ihop?

Tacksam för alla svar och hjälp jag får med detta.

Beror ju på vad du får för ränta, men du har ju i runda slängar redan 1 mille i lån, tror tyvärr inte du kommer få ränta bättre än dina nuvarande, förutom kanske Remembers ränta.

Beror ju på vad du får för ränta, men du har ju i runda slängar redan 1 mille i lån, tror tyvärr inte du kommer få ränta bättre än dina nuvarande, förutom kanske Remembers ränta.

borde jag inte få bättre ränta ändå med mitt betyg? Samla alla lånen till två vore det allra bästa

borde jag inte få bättre ränta ändå med mitt betyg? Samla alla lånen till två vore det allra bästa
Du har ju blanco på över miljonen mer än dubbla din inkomst, tänker att de kanske är svårt att få så mkt bättre ränta än vad du har totalt med tanke på din inkomst. Skulle göra som Lassenman säger, sen beta bort det lån och spar lånet helt.

Vad är syftet med samla? Om du vill få ner månadskostnaden är det bra att samla de med högst månadsbelopp.
Tänk att om du fortsätter flytta annuitetslån så kommer du aldrig hinna amortera. Skulle behålla alla lån med rak amortering. Lycka till!

Vad är syftet med samla? Om du vill få ner månadskostnaden är det bra att samla de med högst månadsbelopp.
Tänk att om du fortsätter flytta annuitetslån så kommer du aldrig hinna amortera. Skulle behålla alla lån med rak amortering. Lycka till!

Ja tanken är få ner räntan och minsta antalet lån.

remember sen lån och spar. Men din skuldsättning är dubbla din inkomst så
Har svårt att se du skulle få någon super ränta direkt med tanke på 1 miljon blanco.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp