Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Samla lån och krediter, råd behövs

Hej, jag skulle vilja samla min lån och krediter. Har satt mig i en dålig sits med många uc eftersom jag jämförde lån och tänkte inte att dom lagrades. Tjänar ca 300k om året. Har ett privatlån hos Ica banken på 45k samt ett på credway på 15k. Har även två krediter, en på 8k och den andra på 15k. Har jag någon möjlighet hos någon bank?

Det beror på vad ditt uc score är, som i sin tur påverkas av bland annat uc frågningar. De försvinner efter ett år, hur många förfrågningar har du sen ett år tillbaka, räknat från idag?

Det beror på vad ditt uc score är, som i sin tur påverkas av bland annat uc frågningar. De försvinner efter ett år, hur många förfrågningar har du sen ett år tillbaka, räknat från idag?

Har 19 förfrågningar sedan den 15 mars. Den 20 mars försvinner 4, i maj försvinner 3 till. Mitt kreditbetyg blev 17,5 på kreddy.

Om det är möjligt, så vänta tills du har ca 2-4 förfrågningar kvar. Jag vet att det är tufft, jobbigt och kanske till och med inte går ihop. Jag har jobbat ett år på att försöka undvika uc frågor, betalat in extra och vise versa. Jag kom ner på 0,9 (låg på 22 för ett år sen). Har nyss signerat ett lån från Icabanken, 5,7 i ränta. Det är lite så att ju mer man söker, desto mindre finner man. Håll ut om det går och gör ett försök när uc frågorna är borta

Om det är möjligt, så vänta tills du har ca 2-4 förfrågningar kvar. Jag vet att det är tufft, jobbigt och kanske till och med inte går ihop. Jag har jobbat ett år på att försöka undvika uc frågor, betalat in extra och vise versa. Jag kom ner på 0,9 (låg på 22 för ett år sen). Har nyss signerat ett lån från Icabanken, 5,7 i ränta. Det är lite så att ju mer man söker, desto mindre finner man. Håll ut om det går och gör ett försök när uc frågorna är borta

Får nog bli så för att få bästa möjliga erbjudande. Har läst läst lite om någon app som folk har testat. Har du testat den?

Ja det finns ju två alternativ som jag känner till. Min uc kostar 49:-/mån och appen kreddy är gratis (inte helt fel med gratis). Jag har kollat båda så att de stämmer överens med varandra och det stämde. Stå ut, håll koll och påminn om att lösningen bara är ett år framåt.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp