Ansökte precis än så länge har det kommit in två erbjudanden, ett hos nystartsfinans på 300k och ett hos avida på 150k
Vet du vilka Banker kollar kontoutdrag eller vilka inte gör det?Ja, vissa vill ha konto utdrag och 100% lösen. Inkasso får då inte vara med eller synas.
Sedan finns det vissa inkasso som kan ta uc när de tar över lån. Det förstör UC. Inte många dock. Vet Svea inkasso gör så.
Kontakta Zmarta, förklara läget (det som finns på UC) och få feedback på om du skulle kunna få samlingslån redan nu.
Om du blir nekad kan du alltid välja den andra erbjudande... men ja du hade ju andra på bara 150k... kräver nystart instantor-kontoutrag?Ansökte precis än så länge har det kommit in två erbjudanden, ett hos nystartsfinans på 300k och ett hos avida på 150k
Hört mycket dåligt om nystartsfinans, att dom nekar ansökan osv.. jag har ju dessutom speltransaktionet så gissar på att dom lär neka lånet tillslut?
Har heller ingen medlåntagare som dom säkert kommer att kräva.
Skulle behöva mer än 150k hoppas på att någon annan bank kan tänka sig att låna. Inväntar svar från resterande.
Går det? Om jag nu väljer att gå vidare med nystart och dom i slutändan nekar, finns Avidas erbjudande kvar på zmarta då?Om du blir nekad kan du alltid välja den andra erbjudande... men ja du hade ju andra på bara 150k... kräver nystart instantor-kontoutrag?
Ja, det går. Du behöver bara ringa Zmarta och säga att du har blivit nekad och att du vill välja en annan erbjudande.Är det möjligt att ringa nystartsfinans
Går det? Om jag nu väljer att gå vidare med nystart och dom i slutändan nekar, finns Avidas erbjudande kvar på zmarta då?
Står bara att nystart kommer att ringa upp mig för en kort avstämning, antar att det är gällande kontotransaktioner.
Jag tackade ja nyss och var tvungen att verifiera mig via TINK. Väntar på att dom ska ringa upp mig nu, gissar på avslag.Ja, det går. Du behöver bara ringa Zmarta och säga att du har blivit nekad och att du vill välja en annan erbjudande.
Men använde de instanotor på dig när du valde erbjudande? Eller ska du lämna inte kontoutdrag? Jag själv ska ansöka om lån i april och är rädd från just det.
Undvik nystart dom har katastrof räntorAnsökte precis än så länge har det kommit in två erbjudanden, ett hos nystartsfinans på 300k och ett hos avida på 150k
Hört mycket dåligt om nystartsfinans, att dom nekar ansökan osv.. jag har ju dessutom speltransaktionet så gissar på att dom lär neka lånet tillslut?
Har heller ingen medlåntagare som dom säkert kommer att kräva.
Skulle behöva mer än 150k hoppas på att någon annan bank kan tänka sig att låna. Inväntar svar från resterande.