Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Samla lån - månadskostnad på 30000 kr nu

8,2 är inte så dåligt. Tror det lönar sig!

Smaksak, men jag skulle gå på Zmarta om jag fick välja mellan de två eller lendo som en annan alternativ.. Återkom md hur det gick
Ansökte precis än så länge har det kommit in två erbjudanden, ett hos nystartsfinans på 300k och ett hos avida på 150k

Hört mycket dåligt om nystartsfinans, att dom nekar ansökan osv.. jag har ju dessutom speltransaktionet så gissar på att dom lär neka lånet tillslut?

Har heller ingen medlåntagare som dom säkert kommer att kräva.

Skulle behöva mer än 150k hoppas på att någon annan bank kan tänka sig att låna. Inväntar svar från resterande.

Bara 1 bank kvar som ännu inte gett svar. Det är Lendify och där har jag mitt privatlån på 100k undrar om det är så att dom kollar om jag kan utöka mitt lån? Vad tror ni? Borde jag kanske ringa upp dom? Eller hjälper inte det nånting när det är via låneförmedlare?

Tänker att det är konstigt att dom inte gett svar än eftersom alla andra banker gjort det.

Ja, vissa vill ha konto utdrag och 100% lösen. Inkasso får då inte vara med eller synas.
Sedan finns det vissa inkasso som kan ta uc när de tar över lån. Det förstör UC. Inte många dock. Vet Svea inkasso gör så.
Kontakta Zmarta, förklara läget (det som finns på UC) och få feedback på om du skulle kunna få samlingslån redan nu.
Vet du vilka Banker kollar kontoutdrag eller vilka inte gör det?

Ansökte precis än så länge har det kommit in två erbjudanden, ett hos nystartsfinans på 300k och ett hos avida på 150k

Hört mycket dåligt om nystartsfinans, att dom nekar ansökan osv.. jag har ju dessutom speltransaktionet så gissar på att dom lär neka lånet tillslut?

Skulle behöva mer än 150k hoppas på att någon annan bank kan tänka sig att låna. Inväntar svar från resterande.
Om du blir nekad kan du alltid välja den andra erbjudande... men ja du hade ju andra på bara 150k... kräver nystart instantor-kontoutrag?

Är det möjligt att ringa nystartsfinans
Om du blir nekad kan du alltid välja den andra erbjudande... men ja du hade ju andra på bara 150k... kräver nystart instantor-kontoutrag?
Går det? Om jag nu väljer att gå vidare med nystart och dom i slutändan nekar, finns Avidas erbjudande kvar på zmarta då?

Står bara att nystart kommer att ringa upp mig för en kort avstämning, antar att det är gällande kontotransaktioner.

Är det möjligt att ringa nystartsfinans

Går det? Om jag nu väljer att gå vidare med nystart och dom i slutändan nekar, finns Avidas erbjudande kvar på zmarta då?

Står bara att nystart kommer att ringa upp mig för en kort avstämning, antar att det är gällande kontotransaktioner.
Ja, det går. Du behöver bara ringa Zmarta och säga att du har blivit nekad och att du vill välja en annan erbjudande.

Men använde de instanotor på dig när du valde erbjudande? Eller ska du lämna inte kontoutdrag? Jag själv ska ansöka om lån i april och är rädd från just det.

Ja, det går. Du behöver bara ringa Zmarta och säga att du har blivit nekad och att du vill välja en annan erbjudande.

Men använde de instanotor på dig när du valde erbjudande? Eller ska du lämna inte kontoutdrag? Jag själv ska ansöka om lån i april och är rädd från just det.
Jag tackade ja nyss och var tvungen att verifiera mig via TINK. Väntar på att dom ska ringa upp mig nu, gissar på avslag.

Undvik nystart dom har katastrof räntor

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp