Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Sambla ringde och ville göra en ansökan

Precis! Dom är luriga!!
Antar dom får provision att förmedla dessa lån, men så kåta på bonus behöver man inte vara. Läste att dom inte ens ger dig som kund info i realtid om erbjudande utan sker via personlig kontakt där dom tydligen dessutom väljer vad dom vill presentera. Nej håll er borta från dessa skojare.

Helt sanslöst med dessa försäljare. Har man blockat 5 nummer försöker dom igen från ett 6:e. Fatta vinken liksom. Har själv blivit nedringd av nåt, för mig nytt låneföretag, Lånabra AB senaste tiden. Sååå trött på detta asså.

Minns i gymnasiet att jag sökte jobb som telefonförsäljare. Stod ut första timmen av introduktionen men flydde första rasten. Herregud, de hade manual i hur man ska lura folk. Sinnessjukt! Sen lockar de med folk som tjänat 100k på en månad och kör Porsche. Riktiga Wolf of Wall Street vibbar kommer jag på nu när jag minns tillbaka

Helt sanslöst med dessa försäljare. Har man blockat 5 nummer försöker dom igen från ett 6:e. Fatta vinken liksom. Har själv blivit nedringd av nåt, för mig nytt låneföretag, Lånabra AB senaste tiden. Sååå trött på detta asså.
Vet inte hur träffsäker den är men laddade ner Truecaller efter denna historia

Minns i gymnasiet att jag sökte jobb som telefonförsäljare. Stod ut första timmen av introduktionen men flydde första rasten. Herregud, de hade manual i hur man ska lura folk. Sinnessjukt! Sen lockar de med folk som tjänat 100k på en månad och kör Porsche. Riktiga Wolf of Wall Street vibbar kommer jag på nu när jag minns tillbaka
Jag har haft provisionsbaserade tjänster också men jag är väl för soft och drog aldrig in stora bonusar . Arbeta med problemlösning och programmering passar mig bättre :D

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp