Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Sambla ringde och ville göra en ansökan

Väntar på att dom ska återkomma efter lyssnat på samtalet. Ger dom en timme sen ringer jag upp igen. Gav dom 1 stjärna på trustpilot så kanske får fart på dom.
Håller tummarna för att dom sköter det här snyggt o drar tillbaka förfrågan asap!

Så lite uppdatering:

"Jag har lyssnat på samtalet och upplever inget var konstigt"
Nä jag är arg av ingen anledning.

"Maila kundtjänst så kanske dom kan ta bort kreditupplysningen."

Bara en dålig ursäkt. Jag har jobbat som säljare och handläggare på Telia och andra kedjor och gör man en felaktig kreditupplysning har man kontakter hos UC osv för återkalla.

Sen har dom mage att ringa upp igen efter 5 minuter

"Hur har det gått?"

Ja inte fan vet jag, jag har mailat er kundtjänst som du säger jag måste göra för gå vidare med det

"Men det känns bra nu?"

Nej det känns inte bra när du gör en kreditupplysning på mig utan jag godkänt det.
Det känns bra när ni åtgärdat ert fuck-up. Men inte för jag någonsin kommer rekomendera sambla till någon.

Så lite uppdatering:

"Jag har lyssnat på samtalet och upplever inget var konstigt"
Nä jag är arg av ingen anledning.

"Maila kundtjänst så kanske dom kan ta bort kreditupplysningen."

Bara en dålig ursäkt. Jag har jobbat som säljare och handläggare på Telia och andra kedjor och gör man en felaktig kreditupplysning har man kontakter hos UC osv för återkalla.

Sen har dom mage att ringa upp igen efter 5 minuter

"Hur har det gått?"

Ja inte fan vet jag, jag har mailat er kundtjänst som du säger jag måste göra för gå vidare med det

"Men det känns bra nu?"

Nej det känns inte bra när du gör en kreditupplysning på mig utan jag godkänt det.
Det känns bra när ni åtgärdat ert fuck-up. Men inte för jag någonsin kommer rekomendera sambla till någon.
Men det kunde väl säljaren göra åt dig eller ska du rodda i det där? Herrejösses

Men det kunde väl säljaren göra åt dig eller ska du rodda i det där? Herrejösses
Handläggaren måste vara ny på jobbet eller lat.
blev nu uppringd av kundtjänst:

”Hej såg du pratat med x som uppmanade dig till maila kundtjänst för ta bort upplysningen, det är givetvis felaktigt och det löser vi härifrån bla bla. Tar det internt.

Men när det är löst kanske du kan uppdatera ditt betyg :)

Jo, lös ert misstag så kan jag tänka mig det.

Hur kom dom fram till vilket belopp dom skulle göra ansökan på?

Hur kom dom fram till vilket belopp dom skulle göra ansökan på?
Dom frågade vad jag trodde jag hade i skuld och höftade men sa att inte visste och ville ta det imorgon när vi skulle ha ett mer detaljerat samtal (trodde jag i alla fall)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp