Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

saldo.se, fick avslag

saldo

Undrar hur det är med inkasso man haft hos vippi har haft men har blivit beviljad sedan igen , har just nu ett aktivt där och de sa när jag fråga att det påverkar om man har kvar lån hos vippi

Dom har öppet, fått massa mejl från dom och jag blev just nekad 12500 kr med inkomst på över 400 tusen men enligt Soliditet kunde dom inte bevilja min ansökan. Enda jag har är 120 tusen i blanco (ikano) inga anm. och en förfrågan hos UC. Och bolån men räknas knappast då räntan är 1,5% och borätt i Sthlm.

Ungefär samma som du men också avslag.
Vill veta vad i upplysningen de reagerar på.

Fråga dom... Jag tror Instantor messade up ansökan då jag angav ett kontonr hos Swedbank där ingen lön kommer in men det visste ja ju inte förrän jag var tvungen att identifiera mig med bankkonto. Provade med SEB också där lönen kommer in men då failar säkert ansökan pga kontonumrena inte överenstämmer i ansökan och identifieringen. För mkt automatik som vanligt...buggar å skit...skiter i dom, provar nåt annat om jag hittar!

Ingen aning, tror det är ett automatiskt program som skannar kontot bara men om dom vill kanske dom kan se.

saldo

Undrar ni pratar om att ni måste indentifiera er via bankkontot?
Jag hinner bara klicka iväg ansökan så kommer det att jag är nekad ingen inloggning till bank eller så alls

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp