Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

saldo.se, fick avslag

Söker man över 5000kr får man logga in via sin bank för inkomstkontroll...ja sökte 12500 kr...får se va man får för svar...tror iaf inte man måste betala igen efter tex 3 mån utan att krediten bara löper på å du får betala som minst en räntekostnad varje månad på uttaget belopp...som Everyday+ el ett kreditkort.

Ajdå, du menar att de använder sig av Instantor? Vilket för att de kan se all ens transaktioner :/

Vet ej...verkar konstigt, en inloggning tycker jag inte kan vara aktiv forever för inget svar har kommit automatiskt än...stod inget om Instantor men är väl nåt liknande. Tror det mest är att dom skall se kontot tillhör mig, kreditupplysningen visar ju resten ändå sen... Ah, får väl svar imorrn...

Har ni kunnat söka ännu?
Tycker sidan ser ut som i går

Någon som fått beviljat står Utifrån de uppgifter du lämnat i din ansökan så kan vi inte bevilja dig ett lån just nu. De vanligaste orsakerna till avslag är:

ålder under 23 år, eller över 65 år
för höga utgifter i förhållande till inkomsterna
inte i ett stadigvarande jobb
ansökan ofullständing

Vet inte om alla få detta eller om det har öppnat och det är ett nej , men känns konstigt om jag skulle få nej.. Men kanske lika bra det:)

Men jag är ändå nöjd att jag fick inte beviljad !
Kanske är det bättre så.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp