Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Saldo.se??? ej öppnat än

Ingen som lyckats få lån med 1 i bisnode?

Hehe.. Dom gör ju en koll via "Kreditz" (vet ej exakt vad detta är), som verkade syna ens bankkontos senaste 4000-ish transaktioner... Fyi är jag speltorsk vilket syns extremt väl på mina kontoutdrag. Utöver det har jag 3 anm, bisnode betyg (1-10) vet jag ej, men riskprognos 14,6% och fyra ff. 360t inkomst, inget underskott 2019.

Fick fem papp in på kontot en fredagskväll efter 19:00.

PS: Älskar att jag hittat detta forum och älskar alla er som skriver mycket här och hjälper människor genom svåra tider. För ekonomiskt utsatta är detta en sån viktig funktion. En diskussion med medmänniskor, utan tabun, utan dömmande. Bara kärlek! Så jävla bra! Tack!

Någon som vet vad kreditz ser och hur stor inverkan dom har på utfall?

Avs, samma som ovan inlägg.

fick också sms idag. sidan strulade efter några steps. började om ett par gånger och vart nekad. 350k inkomst 19. 0 underskott massa FF 2st anm 2år gamla

Har någon fått ett lån hos dessa??

Jag fick ett lån beviljat nu precis på 5000 kr med riktigt usel Bisnode. Återstår att se vad jag har för betyg där när kopian kommer.

Jag har fått på både Saldo och Monara 5000 vardera med kreditbetyg 1 och 30 FF dock super fin kreddy

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp