Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Saldo.se??? ej öppnat än

Fick precis ett mejl från Saldo om att Saldo öppnat igen.
Igen hahaha funkar ju inte o söka där om man så har bisnode 8 som man uppgett i tråden innan varför slösa fler bisnode för 5000kr ,,,nej bojkotta detta skitlån

Tog en för laget här då jag ändå har urkass Bisnode med massa förfrågningar sen förut..

beviljad 5000 på saldo 5 i betyg på min upplysning 2 eller 3 I den hårdare bedömningen(den man får från tex wästgöta).

Hiskelig ränta precis som dom flesta snabblån
Totalt att betala tillbaka 26/6 5570,35kr

så nu vet nio_O

Har dom ändrat kraven nu?

Har dom ändrat kraven nu?

vet inte vad kraven varit förut mer än att jag läste att alla blev nekade hit och dit, men efter att jag såg inlägget om att något fått Mail om att dom öppnat igen så tänkte jag att dom kanske rättat till någon bugg eller något.

så ja jag kollade läget och då Jag vet att många som behöver dom här skit lånen har tråkiga förutsättningar tänkte jag att jag har kassa förutsättningar så kan leva med en ff till spelar ingen roll :facejoy:o_O och det gick, har SEB och fick in pengarna efter fem minuter eller något. Ska se efter vad det står på ff också vilken upplysning det är, om det är den hårdare eller den man ser på minupplysning.

Sjukt att lansera en produkt med max 5000 i utlåning?

För deras egen del krävs det ju också en galen mängd kunder för att gå runt.

Sjukt att lansera en produkt med max 5000 i utlåning?

För deras egen del krävs det ju också en galen mängd kunder för att gå runt.
Om jag förstod det rätt ska det väl komma större lån/kontokredit? Men inte släppts än.. kan ha fel

Fick sms av Saldo idag om att låna. De måste undra varför de lånar ut så lite pengar. Men de nekar ju alla. Ska inte ens försöka. Säkert fler som fått samma sms.

Fick sms av Saldo idag om att låna. De måste undra varför de lånar ut så lite pengar. Men de nekar ju alla. Ska inte ens försöka. Säkert fler som fått samma sms.
Bojkotta bojkotta bojkotta

Jag fick där och det var den ”dåliga” bisnode ff dom tog den som alltid är sämre än den på min upplysning. Hade 2a I den dom tog

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp