Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Sahman konsulting, nån här använt de?

Hej och god fortsättning!

Är det nån som vet nåt om: https://www.sahmanconsulting.se

En timmes fri rådgivning och om de lyckas få igenom ackord betalar man en viss % av besparingen.
Undrar om nån här använt de?

Spontant så ser jag inte riktigt poängen med det här.

Det räcker med att ta ett samtal/mail till inkassobolaget (exemplevis) för att själv föreslå ackord och då ett lågt belopp.

Ja visst, håller med. Undrade dock, med tanke på att de supportrar även med en budgetplan osv om det skulle hjälpa när man förhandlar med bankerna om ett samlingslån. Och (med dåliga erfarenheter av bankernas intresse) kanske de kan förhandla samlingslån eller i mitt fall ökat bolån åt en. Känns nämligen som jag inte riktigt når fram till bankerna (HB och DB) medan kalkylen går ihop.

ser ganska skumt ut. inget är grattis idagens samhälle.

Företag som inte visar sin företagsinfo, orgnr osv framstår mest som en scam.

Förmodligen ett företag som består av en person som inte visar sig...

Jag har tagit hjälp av Sahman consulting och än så länge känns de faktiskt väldigt bra och seriösa. Han som hjälper mig har själv jobbat hos inkasso förut så har stor kunskap kring hur de fungerar.

Företag som inte visar sin företagsinfo, orgnr osv framstår mest som en scam.

Förmodligen ett företag som består av en person som inte visar sig...
Står på hemsidan nu, iallafall.

Jag har tagit hjälp av Sahman consulting och än så länge känns de faktiskt väldigt bra och seriösa. Han som hjälper mig har själv jobbat hos inkasso förut så har stor kunskap kring hur de fungerar.
Hur har det gått då ?

Hur har det gått då ?
De har gett bra råd över hur jag ska tänka, vad jag ska göra med mina skattepengar osv. Störst fokus för mig är egentligen att jag ska få stöttning i kontakten med Alektum.

De har gett bra råd över hur jag ska tänka, vad jag ska göra med mina skattepengar osv. Störst fokus för mig är egentligen att jag ska få stöttning i kontakten med Alektum.
Ok ok varit intressant och se hur mycket dom kan få ner skulden med ackord ! Hur mycket får du betala nu ?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp