- Meddelanden
- 317
- Mottagna reaktioner
- 115
- Poäng
- 307
Kan någon förklara vad som menas med att gå in i väggen? Jag jobbar arslet av mig nu varje dag. Så jag kan bli så stressad så det känns som att mitt hjärta inte ska orka mer. Jag sover sjukt dåligt! Alltså jag kommer inte ner i varv förens runt 12 på natten. Sen ska jag upp 5-6 på morgonen. Och mitt i natten vaknar jag flera gånger, helt kallsvettig eller av mardrömmar. Mardrömmar om jobb, mardrömmar i allmänhet. Jag känner mig inte utvilad en enda dag, jag har prövat tabletter förut från apoteket. Receptfria, som är någon slags ört som ska hjälpa en sova bättre (funkade inte på mig). Jag kan ligga i sängen relativt tidigt men sen kommer tankarna om jobbet, ångesten om pengar, stressen för att tjäna pengar. En enda ond cirkel.. jag behöver bara ta mig igenom dessa dagar nu fram tills semestern. Och något positivt måste hända typ helst igår så att man orkar. Jag bor i huset brevid den människan som jag trodde skulle stötta mig genom allt i livet. Och allt känns bara jobbigt, jag spelar inte längre. Men det är den här stressen att leva från dag till dag fram tills det blir bättre. Och jag tänker inte ge mig vika för att kontakta någon av mina släktingar, för dem skulle nog ändå inte bry sig. Var bara tvungen att skriva av mig..