- Meddelanden
- 81
- Mottagna reaktioner
- 23
- Poäng
- 101
Marginalen bank.Hmm så vilken aktör erbjöd 4.05 som du var jätte nöjd med några minuter sedan?
Marginalen är fantastiskt. Låter konstigt att du frågar om annan långivare som är markant sämre än marginalen (om du frågar mig och många andra, då marginalen är top3 i min bok) som dessutom har högre ränta än det du var ”nöjd” med. Dock är din beslut
man ska ju fylla i sin egen inkomst inte hushållets inkomst när man söker utan medlåntagare, och man får ju snarare bättre ränta om man fyller i att man är gift/sambo eftersom kalkylen blir bättre, jag har gjort på samma sätt på alla mina ansökningar, mina räntor ligger bland annat på 3,5% och 4,2%Du hade fått bättre ränta och mer i lån om du hade lämnat sambon utanförmen är du nöjd så är jag nöjd hehe
Nope. Varför skulle de ens undra om du bor med någon eller inte?? Varför är det ens en alternativ? Frågar de om sambos inkomst?? Tänk om sambon är arbetslös och du betalar för hela familjen ? Ska de alltså ge dig lån då??man ska ju fylla i sin egen inkomst inte hushållets inkomst när man söker utan medlåntagare, och man får ju snarare bättre ränta om man fyller i att man är gift/sambo eftersom kalkylen blir bättre, jag har gjort på samma sätt på alla mina ansökningar, mina räntor ligger bland annat på 3,5% och 4,2%
Hahaha ring kundtjänst och fråga om de är bra, det är ju där du verkar hitta svaren på livets frågorNgn som har erfarenhet av sevenday?
Så slipper vi slösa vår tid eftersom du ändå vet bäst 
Hahahha fan va bra sagtHahaha ring kundtjänst och fråga om de är bra, det är ju där du verkar hitta svaren på livets frågorSå slipper vi slösa vår tid eftersom du ändå vet bäst
![]()
Jag kan ej hjälpa att Du är bitter för att du ej får några lån..Hahahha fan va bra sagt
Haha bitter för du fick avslag ? Vi försökte ju hjälpa dig kompis men du vet ju bäst så kanske sluta skriva på detta värdelösa forum?Jag kan ej hjälpa att Du är bitter för att du ej får några lån..