Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Söka utan medlåntagare?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Du hade fått bättre ränta och mer i lån om du hade lämnat sambon utanför :) men är du nöjd så är jag nöjd hehe
man ska ju fylla i sin egen inkomst inte hushållets inkomst när man söker utan medlåntagare, och man får ju snarare bättre ränta om man fyller i att man är gift/sambo eftersom kalkylen blir bättre, jag har gjort på samma sätt på alla mina ansökningar, mina räntor ligger bland annat på 3,5% och 4,2%

man ska ju fylla i sin egen inkomst inte hushållets inkomst när man söker utan medlåntagare, och man får ju snarare bättre ränta om man fyller i att man är gift/sambo eftersom kalkylen blir bättre, jag har gjort på samma sätt på alla mina ansökningar, mina räntor ligger bland annat på 3,5% och 4,2%
Nope. Varför skulle de ens undra om du bor med någon eller inte?? Varför är det ens en alternativ? Frågar de om sambos inkomst?? Tänk om sambon är arbetslös och du betalar för hela familjen ? Ska de alltså ge dig lån då??
du skriver in din lön och kryssar in sambo och helt plötsligt blir kalkylen bättre för de ”gissar” att sambon står för halva hushållets utgifter?? Asså skojar du nu eller? Wow

Jag kan ej hjälpa att Du är bitter för att du ej får några lån..
Haha bitter för du fick avslag ? Vi försökte ju hjälpa dig kompis men du vet ju bäst så kanske sluta skriva på detta värdelösa forum?

Alltså, lägg ned tuppfäktningen och höj er tack! Grattis till lånet Nybergzz, oavsett vilken långivare du väljer!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp