Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Söka samlingslån för och få ner månadskostnaden?

Ja det går runt idag, men det är ju med nöd o näppe. Jag har precis börjat jämka så. Jag vet att jag är överbelånad, hade aldrig velat ha denna sitsen men kämpar och kämpar med det. ska ringa ikano och se om jag kan få till amoteringsfritt. tack för hjälpen! ska satsa på och kunna ha två 350 k i lån sen. blir att kämpa men nu fick jag lite mer energi! credway kommer jag betala in mycket på snart.

Ja det går runt idag, men det är ju med nöd o näppe. Jag har precis börjat jämka så. Jag vet att jag är överbelånad, hade aldrig velat ha denna sitsen men kämpar och kämpar med det. ska ringa ikano och se om jag kan få till amoteringsfritt. tack för hjälpen! ska satsa på och kunna ha två 350 k i lån sen. blir att kämpa men nu fick jag lite mer energi! credway kommer jag betala in mycket på snart.
Hur kan de gå runt, 300k är ca 20 ut efter skatt per mån. 16 går till lån. Dvs 4000 för hyra,mat, resor osv ekvationen går inte ihop.

Exakt. Har flyttat hem några månader nu för att få ihop ekvationen. Får ju tillbaka en del på skatten som kommer till användning. Mitt mål är att samla på två lån. Betala så mycket jag bara kan nu när jag bor hemma.

Det spelar ingen roll. Man kan avsluta betalkoll ändå. Å betala månadsvis sin skuld. Finns flera inlägg på forumet om det.

Jag hade också 50k när jag släckte ner den på uc. För att förbättra betyget.
Är du säker för det vill jag oxå göra för att få bort de 50.000 från ucn ,?

Exakt. Har flyttat hem några månader nu för att få ihop ekvationen. Får ju tillbaka en del på skatten som kommer till användning. Mitt mål är att samla på två lån. Betala så mycket jag bara kan nu när jag bor hemma.

En sak jag inte förstår är hur det kan vara så svårt att få samlingslån för att man är överbelånad. När man i grunden fått en massa andra lån trots att man är överbelånad. Det går inte ihop i min ekvation.

Lånen finns ju redan där. Skulden ändras inte till större. Man bara lägger om lånen.

Är du säker för det vill jag oxå göra för att få bort de 50.000 från ucn ,?

Ja om inte collector har gjort någon plötsligt ändring för i år. Ring dit och kolla. Å säg specifikt att du vill säga upp den och att du vill ha bekräftat att det blir månadsvis avbetalning som förut ändå.

Ja om inte collector har gjort någon plötsligt ändring för i år. Ring dit och kolla. Å säg specifikt att du vill säga upp den och att du vill ha bekräftat att det blir månadsvis avbetalning som förut ändå.
Någon som sagt upp betalkoll nyligen och den försvunnit efter uppdatering?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp