Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Söka lån inatt dårå!

Verkligen! Tror bank norwegian inte beviljar nu iom pandemin. De går kasst för flygbolaget så kan ha något me de o gö. De värsta är att jag blev av med min anmärkning idag, kmr nog få anmärkning när som igen. Får inte ens sms lån. Förfrågningar gör fan mkt för ens kreditvärdighet men de så när man inte har tålamod! Mår skit!

BankNorwegian har inget med flygbolaget att göra mer än att de delar varumärket sedan i höstas vad jag förstår det som efter att flygbolaget sålt sitt innehav.

Verkligen! Tror bank norwegian inte beviljar nu iom pandemin. De går kasst för flygbolaget så kan ha något me de o gö. De värsta är att jag blev av med min anmärkning idag, kmr nog få anmärkning när som igen. Får inte ens sms lån. Förfrågningar gör fan mkt för ens kreditvärdighet men de så när man inte har tålamod! Mår skit!
Kanske hemskt ego och tipsa om men i dessa pandemitider går det utan några större problem att fördröja anmärknimgs processen med oerhört lång tid . Vet folk som fick påminnelser på delgivningen för över 9 månader sedan och ingenting har hänt. Och som vi alla vet ingen delgivning ingen anmärkning. Så förlora inte allt hopp om du behöver fördröja processen någon månad eller så innan du söker igen så är det garanterat väldigt stor risk att du kan :)

Ringde remember idag för att kolla av läget med vilka krav dom har mm för lån.

Hon sa så att har man Max får ha 10 anmärkningar, Max 21 % i UC och Max 17 ff på Uc.

så har man ok chans att få lån hos Remember.

vågade dock aldrig söka ändå iofs.

Kanske hemskt ego och tipsa om men i dessa pandemitider går det utan några större problem att fördröja anmärknimgs processen med oerhört lång tid . Vet folk som fick påminnelser på delgivningen för över 9 månader sedan och ingenting har hänt. Och som vi alla vet ingen delgivning ingen anmärkning. Så förlora inte allt hopp om du behöver fördröja processen någon månad eller så innan du söker igen så är det garanterat väldigt stor risk att du kan :)

Delar denna uppfattningen.

Tänk bara på att det går fint att bli delgiven utan att skriva på något eller faktiskt ha sett några papper

Tänk bara på att det går fint att bli delgiven utan att skriva på något eller faktiskt ha sett några papper
Fullständigt medveten om det Lasse . Försvarar inte beteendet på något sätt. Dock lite mer nyfiken om det verkligen är så ? Dvs att pandemin fördröjer samt att folk medvetet fördröjer processen? Märks det i era case ?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp