Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Söka lån inatt dårå!

Hade du inte northmill krediten. Kolla om du inte kan få deras readuce? Jag fick 150.000 där väldigt lätt.
Har du har krediten i 3 månader kan du även lägga in den i readuce

Hade du inte northmill krediten. Kolla om du inte kan få deras readuce? Jag fick 150.000 där väldigt lätt.
Har du har krediten i 3 månader kan du även lägga in den i readuce
Har den redan 45k men försenad med faktura. Denna samlingslån skulle gått till o samla allt. Nu kommer allt rasera istället precis allt.

Avslag på alla 3 ! Bn,lendify samt nystart! Så e de när man ställer till det för sig själv! Nu är alla broar brända!
Vad är anledningen till alla avslag?
Kämpa på och försök beta av så mycket du kan och håll dig flytande tills du sätter samlingslånet! Lycka till

Det är så sjukt att bankerna först beviljar via förmedlare och sen inte gör det när man de facto ska få lånet. Skamligt.

Det är så sjukt att bankerna först beviljar via förmedlare och sen inte gör det när man de facto ska få lånet. Skamligt.
Verkligen! Tror bank norwegian inte beviljar nu iom pandemin. De går kasst för flygbolaget så kan ha något me de o gö. De värsta är att jag blev av med min anmärkning idag, kmr nog få anmärkning när som igen. Får inte ens sms lån. Förfrågningar gör fan mkt för ens kreditvärdighet men de så när man inte har tålamod! Mår skit!

Vad är anledningen till alla avslag?
Kämpa på och försök beta av så mycket du kan och håll dig flytande tills du sätter samlingslånet! Lycka till
Förfrågningar samt 2 maxade krediter. Men skulle säga förfrågningar 9 innan ansökan bara. Är desperat nu så är uppe i 12. Avslag ÖVERALLT.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp