- Meddelanden
- 844
- Mottagna reaktioner
- 325
- Poäng
- 497
avslag på alla ändåså! Sjukt så svårt de med lån nu. Men stort tack för din omtänksamhet! ❤️
Vad är orsaken till avslag i din kreditupplysning tro?
avslag på alla ändåså! Sjukt så svårt de med lån nu. Men stort tack för din omtänksamhet! ❤️
Många ff samt maxade krediter.Vad är orsaken till avslag i din kreditupplysning tro?
Har den redan 45k men försenad med faktura. Denna samlingslån skulle gått till o samla allt. Nu kommer allt rasera istället precis allt.Hade du inte northmill krediten. Kolla om du inte kan få deras readuce? Jag fick 150.000 där väldigt lätt.
Har du har krediten i 3 månader kan du även lägga in den i readuce
Vad är anledningen till alla avslag?Avslag på alla 3 ! Bn,lendify samt nystart! Så e de när man ställer till det för sig själv! Nu är alla broar brända!
Verkligen! Tror bank norwegian inte beviljar nu iom pandemin. De går kasst för flygbolaget så kan ha något me de o gö. De värsta är att jag blev av med min anmärkning idag, kmr nog få anmärkning när som igen. Får inte ens sms lån. Förfrågningar gör fan mkt för ens kreditvärdighet men de så när man inte har tålamod! Mår skit!Det är så sjukt att bankerna först beviljar via förmedlare och sen inte gör det när man de facto ska få lånet. Skamligt.
Ser inte ljuset i tunneln. Håller på att bli tokig! Har ställt till det rejält. Tack för de fina orden ❤️Håller med Terry!!
Håller tummarna att det ändå löser sig på något via för dig.![]()
Förfrågningar samt 2 maxade krediter. Men skulle säga förfrågningar 9 innan ansökan bara. Är desperat nu så är uppe i 12. Avslag ÖVERALLT.Vad är anledningen till alla avslag?
Kämpa på och försök beta av så mycket du kan och håll dig flytande tills du sätter samlingslånet! Lycka till