Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Så lång tid för jämkningsbeslut

Skatteverket ringde precis :) var inga problem faktiskt , han sa det tagit lite längre tid i år bara för Corona tider .. kommer ha beslutet idag , så lämna i maj månad och det ger 6000 kr mer varje månad !! Snacka om kung nu :)

Där kom beslutet med snigelpost :) 15 % skatt hela året ut ! Innebär 6000 kr mer varje månad och får behålla 45 000 kr i juni .. då är detta året säkrat :)

Där kom beslutet med snigelpost :) 15 % skatt hela året ut ! Innebär 6000 kr mer varje månad och får behålla 45 000 kr i juni .. då är detta året säkrat :)
Hur har du räknat ut vad du kommer betala i ränta med utmätning? Är du säker att du har räknat rätt så du inte får restskuld?

Du borde betala ganska mycket mindre i ränta med utmätning eller tänker jag fel?

Hur har du räknat ut vad du kommer betala i ränta med utmätning? Är du säker att du har räknat rätt så du inte får restskuld?

Du borde betala ganska mycket mindre i ränta med utmätning eller tänker jag fel?
Kommer ligga på ca 200 000 i räntor i år , då är det både allt hos kronofogden och även bank norwegian och Handelsbanken jämte ! Jag satte 180 000 hos Skatteverket istället . Jag jämkade förra året och då fick jag tillbaka 10 000 kr nu i april som gick till kronofogden. Blir inte så mycket mindre när det ligger hos kronofogden faktiskt , suttit och räknat ut varje lån för sig :) men runt 200k detta året !

Kommer ligga på ca 200 000 i räntor i år , då är det både allt hos kronofogden och även bank norwegian och Handelsbanken jämte ! Jag satte 180 000 hos Skatteverket istället . Jag jämkade förra året och då fick jag tillbaka 10 000 kr nu i april som gick till kronofogden. Blir inte så mycket mindre när det ligger hos kronofogden faktiskt , suttit och räknat ut varje lån för sig :) men runt 200k detta året !
Aah okej, när det är dags för mig kommer jag PM:a dig om hjälp :)

Vet att du har nämnt det tidigare, men hur mycket kommer kronofogden dra varje månad?

Vet att du har nämnt det tidigare, men hur mycket kommer kronofogden dra varje månad?
Dom kommer dra 14300 kr varje månad från mig ! Och 6300 av dom är i ränta ! Så skulden minskar med 8000 kr varje månad plus 6000 kr i jämkning med !

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp