- Meddelanden
- 1 510
- Mottagna reaktioner
- 689
- Poäng
- 667
Tror inte de går, endast om man ringer tror jag.Kan man kolla sin ansökan någonstans på Skatteverket ?![]()
Tror inte de går, endast om man ringer tror jag.Kan man kolla sin ansökan någonstans på Skatteverket ?![]()
TackTror inte de går, endast om man ringer tror jag.

var inga problem faktiskt , han sa det tagit lite längre tid i år bara för Corona tider .. kommer ha beslutet idag , så lämna i maj månad och det ger 6000 kr mer varje månad !! Snacka om kung nu 
Hur har du räknat ut vad du kommer betala i ränta med utmätning? Är du säker att du har räknat rätt så du inte får restskuld?Där kom beslutet med snigelpost15 % skatt hela året ut ! Innebär 6000 kr mer varje månad och får behålla 45 000 kr i juni .. då är detta året säkrat
![]()
Kommer ligga på ca 200 000 i räntor i år , då är det både allt hos kronofogden och även bank norwegian och Handelsbanken jämte ! Jag satte 180 000 hos Skatteverket istället . Jag jämkade förra året och då fick jag tillbaka 10 000 kr nu i april som gick till kronofogden. Blir inte så mycket mindre när det ligger hos kronofogden faktiskt , suttit och räknat ut varje lån för sigHur har du räknat ut vad du kommer betala i ränta med utmätning? Är du säker att du har räknat rätt så du inte får restskuld?
Du borde betala ganska mycket mindre i ränta med utmätning eller tänker jag fel?
men runt 200k detta året !Aah okej, när det är dags för mig kommer jag PM:a dig om hjälpKommer ligga på ca 200 000 i räntor i år , då är det både allt hos kronofogden och även bank norwegian och Handelsbanken jämte ! Jag satte 180 000 hos Skatteverket istället . Jag jämkade förra året och då fick jag tillbaka 10 000 kr nu i april som gick till kronofogden. Blir inte så mycket mindre när det ligger hos kronofogden faktiskt , suttit och räknat ut varje lån för sigmen runt 200k detta året !

Du är så välkommen såAah okej, när det är dags för mig kommer jag PM:a dig om hjälp![]()

Vet att du har nämnt det tidigare, men hur mycket kommer kronofogden dra varje månad?Kommer ligga på ca 200 000 i räntor i år , då är det både allt hos kronofogden och även bank norwegian och Handelsbanken jämte ! Jag satte 180 000 hos Skatteverket istället . Jag jämkade förra året och då fick jag tillbaka 10 000 kr nu i april som gick till kronofogden. Blir inte så mycket mindre när det ligger hos kronofogden faktiskt , suttit och räknat ut varje lån för sigmen runt 200k detta året !
Dom kommer dra 14300 kr varje månad från mig ! Och 6300 av dom är i ränta ! Så skulden minskar med 8000 kr varje månad plus 6000 kr i jämkning med !Vet att du har nämnt det tidigare, men hur mycket kommer kronofogden dra varje månad?