Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Så funkar Fairlo

Hej! Nu har det dragits för mig inatt. När kan man ansöka om att levla upp? Dvs kan man göra det ganska direkt inpå eller tar det ett par bankdagar innan det registrerats? Tänker mig att jag ansöker när jag fått mejl och bekräftande om lyckad dragning.
Min taktik är att kanske inte ansöka direkt inpå det utan vänta någon dag. En klassiker brukar ju annars vara att man är lite ivrig och söker så snabbt betalningen kommit in...

Ställde samma fråga på Holm bank tråden. Finns det någon som har lyckats höja med bisnode på 1?

Ställde samma fråga på Holm bank tråden. Finns det någon som har lyckats höja med bisnode på 1?
Det tror jag väl att det finns personer som har lyckats med?
Har för mig att jag har läst om en och annan som har det.
Fairlo verkar inte utgå från vilken siffra som står där. Snarare om man skött inbetalningar och sen påstår de att de även tittar på antalet förfrågningar senaste 3 månaderna hos andra företag.

Någon som fått höja? Till mig säger de att det inte går om man har fler förfrågningar än 1 hos andra företag än bisnode för att höja från 50 till 100. Är det någon som kunnat höja ändå? De säger att de inte beviljat någon som haft fler förfrågningar än 1 (höjning från 50 till 100).

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp