Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Så funkar Fairlo

Det verkar som sagt vara väldigt olika vilka de beviljar och hur de beviljar. Till mig sa kundtjänsten att man inte kan ha mer än en förfrågning senaste 3 månaderna hos andra företag på bisnode. Sen sa de att det kanske gick ändå. Märkligt dock då jag inte hört om det tidigare. Kanske har de stramat åt kraven? Alternativt att det är så i vissa fall.

Det verkar som sagt vara väldigt olika vilka de beviljar och hur de beviljar. Till mig sa kundtjänsten att man inte kan ha mer än en förfrågning senaste 3 månaderna hos andra företag på bisnode. Sen sa de att det kanske gick ändå. Märkligt dock då jag inte hört om det tidigare. Kanske har de stramat åt kraven? Alternativt att det är så i vissa fall.
Mycket och underligt eftersom de borde gå ut med det på deras hemsida kan man tycka. Kan förstå mellan 50 000-100 000.
Är det någon här som blivit nekat pga det mellan tex 20000-30000?

N
Mycket och underligt eftersom de borde gå ut med det på deras hemsida kan man tycka. Kan förstå mellan 50 000-100 000.
Jag fick utan problem 20-30 trots massor ff senaste 3 månaderna.

Man vet väl inte orsaken till att man blir nekad? Oftast får man ju bara avslag.

Dem säkra väl upp lite med lite olika regler för att dem inte ska bli nerskrivna när någon inte få höja.
Sen följer dem väl inte dem så noga utan mer så dem har ngt att säga till dem som inte får höja

Efter 3e inbetalning kommer det upp en knapp då att man kan få höja?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp