Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Sänks räntan på befintliga lån vid framtida eventuella räntesänkningar

Kolla bankerna i usa, jag sa något liknande med svenska banker också. Rätt stora skulder där.

Nånstans måste de jobba för låntagarna också. Så vi inte får se en 08 krasch igen.

Banker är vidriga, de är oerhört snabba på höja när riksbanken höjer, men när de sänker så följer de inte med.

Korrupt. Jag är glad jag äger bitcoin, ingen kommer åt dom eller kan utnyttja dom förutom jag.

Nstart är dom största banditerna. Dom höjde mer än riksbanken tidigare och vägrar sänka räntan utan att göra en kreditupplysning. Skickade in ARN på dom förra gången dom höjde mer än riksbanken och då gick dom med på att sänka räntan med 1% så den precis följde stibor. Kommer förmodligen behöva göra samma sak igen? Ska ringa dom imorgon. Någon annan som fått sänkt ränta där?

Nordea finans sänkte tydligen andra halvan av augusti men skickade per brev som folk fått nu

Har lån hos svea bank. De visste inte när en säkning kommer. Men de höjde DIREKT när riksbanken höjde ( ökade min månadskostnad med ca 4500kr sen jag tog lånet)
Skamligt

Har lån hos svea bank. De visste inte när en säkning kommer. Men de höjde DIREKT när riksbanken höjde ( ökade min månadskostnad med ca 4500kr sen jag tog lånet)
Skamligt
Kontokredit eller blancolån?
Dom har ju olika avdelningar.
Deras privatlån sänkte dom väl typ augsti tyckte jag mig läsa?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp