Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Rock bottom till slut

Soc kan välja att bara hjälpa barnet är min erfarenhet. Det görs avhysningar av barnfamiljer lite då och då, där bägge föräldrarna åker ur bostaden.
Precis så. Tak över huvudet gäller endast barn.
Och finns det boende hos en annan förälder är det ju löst.
De sliter inte i onödan på kommunalhusen.

Precis så. Tak över huvudet gäller endast barn.
Och finns det boende hos en annan förälder är det ju löst.
De sliter inte i onödan på kommunalhusen.
Beror lite på vilken kommun det är, en del har riktigt bra jobb för att undvika avhysningar i allmänhet och med barn inblandade i synnerhet. Andra skickar ut ett papper med ett telefonnummer svarande kan ringa om dom vill, och ser sitt vräkningsförebyggande jobb klart där.

Beror lite på vilken kommun det är, en del har riktigt bra jobb för att undvika avhysningar i allmänhet och med barn inblandade i synnerhet. Andra skickar ut ett papper med ett telefonnummer svarande kan ringa om dom vill, och ser sitt vräkningsförebyggande jobb klart där.
Min åsikt står fast, kommunal verksamhet är, om möjligt, ännu sämre än statlig dito.

Nu är bollen i rullning. Exakt vad som händer vet jag inte. Oavsett ska jag träffa socialen. Om det är så att det är för sent att rädda upp har jag inte kunnat göra någonting åt det. Men det återstår väl att se. Tydligen ska boendekonsulenter hjälpa i kontakt med bostadsbolaget och hyresnämnden ska väl också blandas in. Vi får se helt enkelt var detta hamnar. Just nu vill jag mest bara äta nåt annat än havregryn.

Har du fått en orosanmälan på det?

Nu rök internetanslutningen. Har lite på telefonen som tur är. Men fan detta känns som kvicksand. Tur jag hade så det räckte till el som var nära att släckas förra månaden.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp