Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Rock bottom till slut

Min åsikt står fast, kommunal verksamhet är, om möjligt, ännu sämre än statlig dito.

Intressant, hur har du jämfört 290 helt olika kommuner med flera hundra statliga myndigheter, där totalt olika verksamheter bedrivs?
Jag är nyfiken, så utveckla gärna din åsikt.

Intressant, hur har du jämfört 290 helt olika kommuner med flera hundra statliga myndigheter, där totalt olika verksamheter bedrivs?
Jag är nyfiken, så utveckla gärna din åsikt.
Har varit i näringslivet.
Sedan sett statlig och kommunal verksamhet i drift.
Kravet på prestation skiljer sig betänkligt mellan det ena och det andra.

Rätt dåligt. Har varit några otroligt jobbiga månader. Och soc är enormt sega. En positiv grej är väl att jag verkar kunna förhala uppsägningen tillfälligt tills soc utredning är klar. Men den verkar allt annat än positiv. Dom lovar absolut ingenting osv. Så jag är i limbo nu.

Rätt dåligt. Har varit några otroligt jobbiga månader. Och soc är enormt sega. En positiv grej är väl att jag verkar kunna förhala uppsägningen tillfälligt tills soc utredning är klar. Men den verkar allt annat än positiv. Dom lovar absolut ingenting osv. Så jag är i limbo nu.
Jag får en känsla av att det löser sig. ❤️

Vi hoppas det löser sig, jag har också den känslan <3.

Hoppas, hoppas, hoppas att du får hjälp och att det finns lösning <3 jag håller på dig

Kom ihåg två saker utifrån din situation.

1: Det är i motvind drakar lyfter.
2: Från den här punkten kan det nu bara gå "uppåt" se till att ha hälsan i behåll - allt annat tenderar att lösa sig.

Kom ihåg två saker utifrån din situation.

1: Det är i motvind drakar lyfter.
2: Från den här punkten kan det nu bara gå "uppåt" se till att ha hälsan i behåll - allt annat tenderar att lösa sig.
Tack kompis!
Skulle jag veta vem du var hade jag tagit en bärs med dig nån gång.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp