Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Rock bottom till slut

Kan försöka uppdatera lite. Har varit så jäkla stressad och mått sämre än någonsin.

Har fått 3 veckor extra på mig att betala in. Har kontakt med soc men den processen är ganska lång och jag tror i ärlighetens namn inte att jag får hjälp därifrån. Men det är bara att försöka med allt man har.

Har mina barn ganska mycket och det gör så jäkla ont i mig när jag vet vad som kan vänta. De har dessutom sommarlov och jag har exakt 7 kronor på kontot. Maten är slut. Jag känner mig SÅ fruktansvärt usel som förälder.

Nu har jag iaf gjort det jag kan och sålt allt av värde. Tiden får helt enkelt utvisa hur det blir.
Går inte att kösa med lönen då, hinner ju komma inom 3 veckor?
Beklagar det med kidsen det är inte lätt när kontot står tomt speciellt på semester varit där med :(

Går inte att kösa med lönen då, hinner ju komma inom 3 veckor?
Beklagar det med kidsen det är inte lätt när kontot står tomt speciellt på semester varit där med :(
Har ingen lön. Sjukskriven.
Nu fick dessutom KF för sig att dra hela den utbetalningen i utmätning. Jag behåller bostadsbidrag och 1500. Det måste vara fel. Enligt beräkning på deras hemsida ska det inte gå att utmäta någonting alls.

Har ingen lön. Sjukskriven.
Nu fick dessutom KF för sig att dra hela den utbetalningen i utmätning. Jag behåller bostadsbidrag och 1500. Det måste vara fel. Enligt beräkning på deras hemsida ska det inte gå att utmäta någonting alls.
Ring dem, dem är snabba på att betala tillbaka om det är fel

Kan man inte söka lite stipendier och dylikt? Känns som att du borde ha en del att komma med i och med små barn och såhär utsatt situation?
Kostar ju ingenting att söka och dessutom går det nog fort.

Kan man inte söka lite stipendier och dylikt? Känns som att du borde ha en del att komma med i och med små barn och såhär utsatt situation?
Kostar ju ingenting att söka och dessutom går det nog fort.
Du menar typ fonder och sånt?

Kollat en del och det verkar ändå ta en del tid. Och de riktar sig inte till skulder. Men visst, ansöka tänker jag oavsett.

Tex

Gåvan Sverige​

Gåvan Sverige är en opolitisk, religion fri ideell förening för personer som är ekonomisk kris och är Svensk medborgare.

De ger bidrag till:

• Datorgåvan
  • Sommargåvan
  • Julgåvan
  • Fattigpensionär

Ansökningsdatum: Hela året

Tex

Gåvan Sverige​

Gåvan Sverige är en opolitisk, religion fri ideell förening för personer som är ekonomisk kris och är Svensk medborgare.

De ger bidrag till:

• Datorgåvan
  • Sommargåvan
  • Julgåvan
  • Fattigpensionär

Ansökningsdatum: Hela året
Ska kolla igenom lite noggrannare. Men dessa tar ändå tid, det vet jag tyvärr. Ändå bra tips.

Absolut sjukaste i detta var att jag lånade ut 500 till en ”bekant” som lovade 1000 tillbaka samma kväll. Såg en chans att tjäna lite på det.

Dom såg jag aldrig igen. Mina sista pengar. Det är 17 dagar sen nu och han vet hur akut allt är. Visst, hjälper ju inte med hyran men för helvete vad jag skulle behöva dom nu.

Absolut sjukaste i detta var att jag lånade ut 500 till en ”bekant” som lovade 1000 tillbaka samma kväll. Såg en chans att tjäna lite på det.

Dom såg jag aldrig igen. Mina sista pengar. Det är 17 dagar sen nu och han vet hur akut allt är. Visst, hjälper ju inte med hyran men för helvete vad jag skulle behöva dom nu.
Man ska aldrig hjälpa någon tyvärr när man själv sitter dåligt till men hjälper ju inte dig nu tyvärr :'(

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp