- Meddelanden
- 2 049
- Mottagna reaktioner
- 1 148
- Poäng
- 897
Nä jag vet. Blev blind av att jag skulle få 500 för tjänsten.Man ska aldrig hjälpa någon tyvärr när man själv sitter dåligt till men hjälper ju inte dig nu tyvärr![]()
Nä jag vet. Blev blind av att jag skulle få 500 för tjänsten.Man ska aldrig hjälpa någon tyvärr när man själv sitter dåligt till men hjälper ju inte dig nu tyvärr![]()
Det är lätt hänt i utsatta situationer som vi alla är iNä jag vet. Blev blind av att jag skulle få 500 för tjänsten.
Har du smsat och förklarat läget eller ignorerar personen dig?Ignorerar. Eller ljuger.Det är lätt hänt i utsatta situationer som vi alla är iHar du smsat och förklarat läget eller ignorerar personen dig?
Så trist, dags att omvärdera vänskapen låter det somIgnorerar. Eller ljuger.
Hade det varit en vän så. Detta är en person jag aldrig träffat IRL.Så trist, dags att omvärdera vänskapen låter det som![]()
Hade det varit en vän så. Detta är en person jag aldrig träffat IRL.
För att jag är desperat. Jag har alltså pratat med denna personen till och från i flera år. Det är ungefär som här. Jag skulle få 500 extra några timmar senare. Klart jag tar den dealen. Men visst, sjukt dumt såhär i efterhand.Får man fråga hur det kommer sig att du lånar ut 500:- utav dina 1000:- till en person som du aldrig har träffat - något som nu gör att du inte ens har pengar till mat till dina barn?
Märkväl, jag kanske hade gjort samma sak som du gjorde men tycker bara det är förvånande.
Hej!Kan försöka uppdatera lite. Har varit så jäkla stressad och mått sämre än någonsin.
Har fått 3 veckor extra på mig att betala in. Har kontakt med soc men den processen är ganska lång och jag tror i ärlighetens namn inte att jag får hjälp därifrån. Men det är bara att försöka med allt man har.
Har mina barn ganska mycket och det gör så jäkla ont i mig när jag vet vad som kan vänta. De har dessutom sommarlov och jag har exakt 7 kronor på kontot. Maten är slut. Jag känner mig SÅ fruktansvärt usel som förälder.
Nu har jag iaf gjort det jag kan och sålt allt av värde. Tiden får helt enkelt utvisa hur det blir.
Jag gick in i en vägg. Psykiskt och fysiskt. På bättringsvägen men man lämnar spillror efter sig när ekonomin redan var dålig. A-kassa missades. Jag orkade inte ansöka om någonting. Jag sov 20 timmar om dagen.

Du får ansöka om betalningsföreläggande mot vederbörandeFör att jag är desperat. Jag har alltså pratat med denna personen till och från i flera år. Det är ungefär som här. Jag skulle få 500 extra några timmar senare. Klart jag tar den dealen. Men visst, sjukt dumt såhär i efterhand.