Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Riverty Sweden AB, vilka är det och vad gör de?

Det är ingen fara.
Jag gjorde omprövan då min inkomst började gå uppåt väntade ett par månader fick ett avslag.
Tiden gick och sen senare fick jag en omprövan emot mig där jag tjänat för mycket.
Det slutade med att jag fick betala mer i månaden och förlängt 5 månader.
Jag hade överklagat.
Har du omprövat och fått avslag, så borde inte en borgenär kunna ompröva samma sak och få det att gå igenom….
Beklagar verkligen. Låter däremot sjukt konstigt att det kan gå till så om det nu inte är något mer som låg bakom.

Det är ingen fara.
Jag gjorde omprövan då min inkomst började gå uppåt väntade ett par månader fick ett avslag.
Tiden gick och sen senare fick jag en omprövan emot mig där jag tjänat för mycket.
Det slutade med att jag fick betala mer i månaden och förlängt 5 månader.
Var det lång tid efter dom gjorde omprövningen?

Det är ett snitt på 1600kr/månaden, ska du skicka in omprövning och vänta ett halvår och få avslag?

Min fru och jag skickade in omprövning i våras, 7.000 kr mer efter skatt men fick avslag.
Säger som @Ny2018 sa.
& sedan är det väl bättre att få ett avslag, än att en borgenär omprövar och du riskerar förlängning?
jag vet inte, jag är bara ärlig av mig så vill helst göra så rätt som jag bara kan.

Säger som @Ny2018 sa.
& sedan är det väl bättre att få ett avslag, än att en borgenär omprövar och du riskerar förlängning?
jag vet inte, jag är bara ärlig av mig så vill helst göra så rätt som jag bara kan.
Håller med dig ! Dock konstigt att han fick förlängt på deras ansökan.

Jag hade överklagat.
Har du omprövat och fått avslag, så borde inte en borgenär kunna ompröva samma sak och få det att gå igenom….
Beklagar verkligen. Låter däremot sjukt konstigt att det kan gå till så om det nu inte är något mer som låg bakom.
Hur långt emellan? Du överklaga inte?

Hur långt emellan? Du överklaga inte?
Det är ingenting mer bakom än att jag tjänat för mycket vilket jag gjort.
det har inte varit rätt och nu blev det rätt trots förlängningen.
Så oavsett känner jag mig nöjd och förhoppningvis dom man är skyldig pengar med.

så klart man blev paff när man haft kontinuerlig kontakt med kfm och gjort egen omprövan för att vara ärlig bara möjligt.
men faktumet kvarstår att jag tjänade för mycket och nu blev utfallet så här och jag är nöjd ändå.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp