Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Ringa långivare och be om sänkt ränta?

Jag nådde med framgång hos Santander, utan att behöva få en ny UC på mig. Även Nystartfinans har sänkt min ränta. Wasa bad mig återkomma efter jag haft deras lån ett år.
Så visst finns det utrymme att förhandla - rejält.

Låter ju kanon. Har också avida med 10.9% i ränta. Haft ca 1.5 år kanske skulle slå dom en signal.

Hur är det möjligt att du med dessa förutsättningar beviljas ytterligare 350K blanco? :) Lösenkrav iofs men ändå...Bara att säga stort grattis! Vilken bank erbjöd dig lånet? Sökte du via låneförmedlare?

Någon som har haft framgång i förhandlandet med resurs bank eller Forex bank eller är de lönnlöst? Remember vet jag är stenhårda med nej, men där ligger jag på 5.95 pju då de är mitt största lån.

Hur är det möjligt att du med dessa förutsättningar beviljas ytterligare 350K blanco? :) Lösenkrav iofs men ändå...Bara att säga stort grattis! Vilken bank erbjöd dig lånet? Sökte du via låneförmedlare?

Jag har idag fått 370.000 via forex utbelalt. 4 lån blev ett :) Fick 350 från början men dom höjde till 370 sen när jag ville lösa ett till lån. Lösenkrav på hela summan. Men remember erbjöd mig också 350 till 6.2% ränta uta lösenkrav. Hade alltså utan problem kunnat ta 1.2 mille i lån med ca 470-490 i inkomst. Sjukt :)

Någon som har haft framgång i förhandlandet med resurs bank eller Forex bank eller är de lönnlöst? Remember vet jag är stenhårda med nej, men där ligger jag på 5.95 pju då de är mitt största lån.

Har provat med forex men det var ingen ide förrän jag väntade på ett bättre betyg och sa att jag hade fått erbjudanden med lägre räntor.

inkomst 477, 6 olika lån, ca 830.000 ,nollat kreditkort, 7 ff, senaste taget i april. betyg 1.2%.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp