Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Riksbanken sänker räntan – första gången på åtta år

Då förstår jag! Sjukt att man ska betala 5-6k i månaden och lånet ökat istället för sjunka
Verkligen. Har ändå haft lånet drygt ett halvår och betalat in de flesta månaderna så det känns lite surt. Betalningsfria månader kan vara bra om man använder dem till strategisk amortering av andra lån, men som här också en risk om det bara går det vardagstjafs och okynneskonsumtion :(

Har inga banker riktiga betalningsfria månader? Att det bara skjuts upp en månad

Har inga banker riktiga betalningsfria månader? Att det bara skjuts upp en månad

Inte vad jag vet. Istället för att det skjuts upp en månad så läggs det på en månad på återbetalningstiden.

Sedan har du ju dom mindre kreditgivarna som kräver att man betalar räntan som man sköt upp tidigare månad(nyttjade betalningsfri månad).
Dvs. räkningen som kommer efter man nyttjat sin "betalningsfria" månad blir typ dubbelt så stor.

Nordea har sänkt blanco med 0,25%

Någon som vet om Collector kommer sänka?

Tänkte mera om någon fått en sänkning för mitt är oförändrat

Ok tror mest att alla får det om någon ska få det

Haft lån hos de i 1.5 år… skött betalningarna FELFRITT, ringde de efter jag läste detta och de sa blankt nej. Att de inte brukar sänka räntan för kunderna. Antingen ljuger de eller så ljuger personen ovan

Nu uppdaterades räntan på appen när autogirot kom. Men jag hörde nog lite taskigt i telefonen då jag hörde 7,49 men hon sa väl mest troligen 7,79 eftersom det är vad räntan blev ☺️
Så på dom igen nu då!

Bilagor

• IMG_6046.jpeg
    IMG_6046.jpeg
    44.3 KB · Visningar: 27
  • IMG_6194.jpeg
    IMG_6194.jpeg
    44.3 KB · Visningar: 28
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp