Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Resursbank - Erbjudande via post?

Fick erbjudande här om veckan att höja. Man var en viktig kund blablabla. Erbjudandet gäller till och med 20 mars, någon som fått samma och är det förbeviljat eller ej?

Jag fick det och jag har betalplan på mitt supremecard. Så jag kan inte tänka mig att jag kan höja upp.. De står att erbjudandet gäller till den 20 mars och skickar man in det så tar dom en vanlig UC...

Frågade du om dom skulle ta uc? För det stod ju ikryssat att krediten var beviljad. Dom kanske bara tar bisnode som några skrivit tidigare i denna tråden?

Jag såg det på min UC... Står de inte att de gör en vsnlig kreditupplysning när man skickar in det?

För mig stod det ikryssat att krediten var beviljad och att det var ett personligt erbjudande för mig som trogen kund, men det är väll bara en "mall" och den skickas ut till alla?. Jag valde att skicka in nu iallafall, så vi får se, antar att det fanns en text i finstil där dom tar sig möjligheten att göra en upplysning.

Jag har fått sådana höjningar flera gånger på supremecard, inga uc har tagits..

Höjning på typ 5000 eller 30000? Det handlar om höjning på privatlan i detta fall! Det kommer väll en kopia snart, om det är UC eller bisnode återstår att se!

Höjning på typ 5000 eller 30000? Det handlar om höjning på privatlan i detta fall! Det kommer väll en kopia snart, om det är UC eller bisnode återstår att se!

My bad, jag fick höjningar på supremecard.. tror jag hade 15000 från början och genom 2-3 höjningserbjudanden inom ett år är den uppe i 40-45 nu

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp