Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Resursbank - Erbjudande via post?

Resurs

Skickade in den förtryckta ansökan i tisdags förra veckan och inte hört ett ljud. Ingen upplysning tagen hittills men idag kom ett brev i brevlådan där det stod att lånet ej var beviljat pga en UC upplysning! Kanske ett standardsvar eftersom jag hittills inte kan se att någon UC är tagen och skulle en sådan vara tagen så ser den inte så skrämmande ut heller. Har 12 förfrågningar, inkomst 340 tusen underskott kap 20000. Inga beta.anm. Så där bidde det inget för min del. Lycka till ni andra!

Skickade in den förtryckta ansökan i tisdags förra veckan och inte hört ett ljud. Ingen upplysning tagen hittills men idag kom ett brev i brevlådan där det stod att lånet ej var beviljat pga en UC upplysning! Kanske ett standardsvar eftersom jag hittills inte kan se att någon UC är tagen och skulle en sådan vara tagen så ser den inte så skrämmande ut heller. Har 12 förfrågningar, inkomst 340 tusen underskott kap 20000. Inga beta.anm. Så där bidde det inget för min del. Lycka till ni andra!

Fick samma svar jag också avslag pga. av UC men ingen UC tagen.

På mig tog dom Bisnode. Trodde aldrig jag skulle bli beviljad då jag har väldigt högt underskott av kapital (170.000) men nu i eftermiddags hade det trillat in 10000 på kontot :)

tog nästan fyra veckor pga att de hade mycket ansökningar och att jag glömt skicka in kopia på ID. tog bara bisnode.

Jag skickade in ansökan via post igår.
Hur ska jag skicka in kopia på id-kort då?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp