Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Resa trots krav, löneutmätning

Res på!
Var i madrid för 2v sedan. 0 pass kontroller haha.

Men det kanske är dumt att resa med massvis med kontanter och snordyra klockor ;)

Mao, res som vanligt. Det kommer inte hända något. Det är inte olagligt att resa med skulder :)

Ne kommer ju ha max 400 Euro på mig, ska ju resa med sambo osv. Tänkte mer när det är passkontroll och de får upp i systemet att man är registrerad i kronofogden och de börjar ställa frågor. Kan dom se det på passkontroller och kan andra länder se det?

Det ska inte vara några problem alls, vad tänker du dem ska göra med den infon om dem ser det? Är möjligen om du kör egen bil bara
Tänkte ifall dom som har passkontroller får upp det i systemet och börjar ställa frågor mitt i kön

Ne kommer ju ha max 400 Euro på mig, ska ju resa med sambo osv. Tänkte mer när det är passkontroll och de får upp i systemet att man är registrerad i kronofogden och de börjar ställa frågor. Kan dom se det på passkontroller och kan andra länder se det?
Andra länder bryr sig definitivt inte.

Tänkte ifall dom som har passkontroller får upp det i systemet och börjar ställa frågor mitt i kön
Hur har skulder med passkontrollen att göra?
Passkontroll handlar om att se så att du har rätt att vistas i landet. inget annat.

Rättelse: Det kan ju också vara så att man är efterlyst, då kommer polisen omhänderta.

Hur har skulder med passkontrollen att göra?
Passkontroll handlar om att se så att du har rätt att vistas i landet. inget annat.

Rättelse: Det kan ju också vara så att man är efterlyst, då kommer polisen omhänderta.
Är inte efterlyst så det är bra. Hört att de kan se om man är med i kf register.

Är inte efterlyst så det är bra. Hört att de kan se om man är med i kf register.

Nu har du fått svar flertalet gånger. Ja dem kommer stoppa dig, och ta allt du äger på plats. Du kommer få springa där ifrån naken sen....

Eller?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp