Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Resa trots krav, löneutmätning

För att du ska ha något att fundera på <3 Njut av söndagen nu och släpp myndighetskavajen <3
Jisses, är du en sådan däringa Stalker? Som fått någon form av obekväm fixering på Lasseman?

Jisses, är du en sådan däringa Stalker? Som fått någon form av obekväm fixering på Lasseman?
Ja det verkar inte bättre, spelar ingen roll vad ämnet är så är svaret att det är fel pga jag jobbar på myndighet. Hen får väl hålla på så slipper andra belastas.

Försöker bara stödja i att Lasseman släpper myndighetstugget när det är helg och han skriver väl inte i tjänst. <3

Försöker bara stödja i att Lasseman släpper myndighetstugget när det är helg och han skriver väl inte i tjänst. <3
Nu frågade jag varför du kör med mer än en profil här, det är inte något med myndigheter det inte..

Hej, kan de se vid en passkontroll om man har fått krav eller ifall man har löneutmätning när man ska resa.(finnas i KF register)

kan andra länder se det? Ska resa från Sverige till ett land utanför EU och ett land inom EU och vill inte ha några problem, varken passkontrollen i Sverige eller något annat land.

Står olika när man googlar och finns inte nya svar finns bara från 2017-2019.

Andra länder ser inte.
Om just passkontrollen ser vet jag inte, men det är väl där på polisens uppdrag och har säkert tillgång till multifråga.

Jag vet att det görs en hel del utmätningar i anslutning till passkontrollen, men om det är kontrollen eller enskild polis som hittar individerna vet jag inte.
Det finns ingen koppling till löneutmätning i detta.

Även om din oro nog är grundlös så finns den ju i bakhuvudet . Men ett samtal med KF borde väl räcka för att sopa bort tvivlen . Så njut nu av den kommande bjudresan.
Kfm har nog inte koll på exakt vilka funktioner inom polisen ser för något..

Det är ju inget som stoppar resan oavsett

Även om din oro nog är grundlös så finns den ju i bakhuvudet . Men ett samtal med KF borde väl räcka för att sopa bort tvivlen . Så njut nu av den kommande bjudresan.
Tack!! Har mejlat och frågat kf om de ser något vid en passkontroll. Sambon vet om detta men inte hennes familj. Vill nt skämma ut mig inför hennes familj. Skulle vara tråkigt om det kom fram på de här sättet.

Tack!! Har mejlat och frågat kf om de ser något vid en passkontroll. Sambon vet om detta men inte hennes familj. Vill nt skämma ut mig inför hennes familj. Skulle vara tråkigt om det kom fram på de här sättet.

Kf vet inte det. Det är polisen du ska fråga.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp