Mycket möjligtDom kanske kör kortet men "vilar" lånet?
Mycket möjligtDom kanske kör kortet men "vilar" lånet?

Hjälpte ju polaren när han i förra veckan sökte via Lendo. Ica-banken valde han för dom erbjöd bäst villkor men inget erbjudande från Remember. Konstigt då jag upplevde dom och BN som lättast på ”min tid” som expert låntagare![]()
Hjälpte ju polaren när han i förra veckan sökte via Lendo. Ica-banken valde han för dom erbjöd bäst villkor men inget erbjudande från Remember. Konstigt då jag upplevde dom och BN som lättast på ”min tid” som expert låntagare![]()
Det gjorde dom inte. Inga samtal eller något heller utan allt digitalt. Smidigt!Vet du om ICA-Banken körde kreditz/tink eller liknande på honom?
Berätta gärna hur det gick!Nu har de uppdaterat låneansökan med en ny vy. Ansökte precis och fick manuell granskning. Inte direktavslag utan UC som tidigare. Så nu är de säkert igång igen. Men ser mycket mer seriöst ut nu med frågor kring ekonomin. Har en känsla att de stramat åt detta en hel del. Jag kommer nog inte gå igenom då jag är 1,5 ggr belånad min inkomst med 2 ffr denna inom senaste 20 dgrna. För några år sedan var detta inget problem men har känslan av att de stramat åt sin kreditgivning lite. Vi får väl se. Drog en liten chansning för att se om jag kan samla lite av de andra lånen som ligger med alldeles för hög ränta!