Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Remember - lånar dom fortfarande ut?

Minns tidigare när jag var i lånesvängen då var alltid Remember ett utav alternativen.

Ser dom aldrig längre komma med erbjudande har dom och Santander lagt ner utlåning helt?

Minns tidigare när jag var i lånesvängen då var alltid Remember ett utav alternativen.

Ser dom aldrig längre komma med erbjudande har dom och Santander lagt ner utlåning helt?
Tror jag inte. Deras reklam på tv såg jag senast idag. Kanske blivit svårare, därav mindre som talar om dem?

Santander är det full fart på

Ansökte hos remember i höstas och nu i februari. Båda gångerna så fick jag avslag pga att det "saknades" gundläggande uppgifter stod det. Förstår ingenting. De tog inte UC någon av gångerna utan enbart att de inte kunde gå vidare med ansökan. Jäätekonstigt.

Ansökte hos remember i höstas och nu i februari. Båda gångerna så fick jag avslag pga att det "saknades" gundläggande uppgifter stod det. Förstår ingenting. De tog inte UC någon av gångerna utan enbart att de inte kunde gå vidare med ansökan. Jäätekonstigt.
Har fått samma meddelande de 2 gånger jag sökt med

Då är det ju kanske någonting som jag är på spåren?

Med tanke på att ni båda fått samma meddelande vid två olika tillfällen dessutom?

Ansökte om kortet i feb. Det var inga konstigheter. Men privatlånet verkar vara kraftigt begränsat.

Är det för privatlånet de gör reklam eller kortet?

Dom kanske kör kortet men "vilar" lånet?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp