- Meddelanden
- 42
- Mottagna reaktioner
- 14
- Poäng
- 42
Vart kan man se att dem slutat?Remember har slutat/pausa att låna ut mer pengar just nu.
Flödar kreditförlusterna kanske?
Vart kan man se att dem slutat?Remember har slutat/pausa att låna ut mer pengar just nu.
Flödar kreditförlusterna kanske?
Finns ingen ansök knapp längre. Samt support bekräftade på telefonVart kan man se att dem slutat?
Går man in på priser och villkor finns det en ansökningsknapp och man kommer till låneansökan.Finns ingen ansök knapp längre. Samt support bekräftade på telefon
Dom sa på telefon de skulle bort iaf när ja fråga varför som ej gav erbjudande på lendo mer o att ja skulle återkomma i januaro möjligtvisGår man in på priser och villkor finns det en ansökningsknapp och man kommer till låneansökan.
Jag lyckades också idag att få sänkt ränta efter meddelande på mina sidor, drog också en lögn om bättre erbjudande hos annan bank, fick sänkt från 11 till 9,05 utan ny UC.Jag lyckades sänka ränta hos remember för typ 3 månader sedan, räckte med att bara skriva till kundtjänsten när man loggat in. Jag drog en lögn och nämnde att jag fick bättre erbjudande hos annan bank med 9.95% ränta och tänkte kolla om dom kunde matcha den för att slippa krångla med byte (hade närmare 12% hos remember) dom gick med på det utan att skicka underlag på erbjudandet. Fick räntan sänkt till 9.95
Härligt bättre än inget, det gör ju en delJag lyckades också idag att få sänkt ränta efter meddelande på mina sidor, drog också en lögn om bättre erbjudande hos annan bank, fick sänkt från 11 till 9,05 utan ny UC.