Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Remember lån

Går man in på priser och villkor finns det en ansökningsknapp och man kommer till låneansökan.
Dom sa på telefon de skulle bort iaf när ja fråga varför som ej gav erbjudande på lendo mer o att ja skulle återkomma i januaro möjligtvis

Hoppas dom har blivit hårdare nu. Jag fick nej på lendo, men kunde samtidigt höja mitt lån hos remember totalt 110 k i omgångar.

Jag lyckades sänka ränta hos remember för typ 3 månader sedan, räckte med att bara skriva till kundtjänsten när man loggat in. Jag drog en lögn och nämnde att jag fick bättre erbjudande hos annan bank med 9.95% ränta och tänkte kolla om dom kunde matcha den för att slippa krångla med byte (hade närmare 12% hos remember) dom gick med på det utan att skicka underlag på erbjudandet. Fick räntan sänkt till 9.95

Jag lyckades sänka ränta hos remember för typ 3 månader sedan, räckte med att bara skriva till kundtjänsten när man loggat in. Jag drog en lögn och nämnde att jag fick bättre erbjudande hos annan bank med 9.95% ränta och tänkte kolla om dom kunde matcha den för att slippa krångla med byte (hade närmare 12% hos remember) dom gick med på det utan att skicka underlag på erbjudandet. Fick räntan sänkt till 9.95
Jag lyckades också idag att få sänkt ränta efter meddelande på mina sidor, drog också en lögn om bättre erbjudande hos annan bank, fick sänkt från 11 till 9,05 utan ny UC.

Jag lyckades också idag att få sänkt ränta efter meddelande på mina sidor, drog också en lögn om bättre erbjudande hos annan bank, fick sänkt från 11 till 9,05 utan ny UC.
Härligt bättre än inget, det gör ju en del

Någon som vet om man kan förlänga återbetalningstiden? Fick 9 år istället för 5 år efter tillfällig betalningsplan

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp