Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Remember lån

Hej! Någon som tagit lån av remember närmaste tiden? Jag fick beviljat 400 000 idag och fick sms om att dom ska verifiera mitt kontonummer. Är allt klart då eller kan dom neka i efterhand på nåt sätt?

Är ju nästan ett år sen någon skrev i denna tråden så vore skönt att höra om någon fått beviljat nyss och hur snabbt det gick att få utbetalt. Är allt digitalt eller får man något brev hem?

Ja..för mig var det så..har du skrivit under skuldebrevet? Gick smidigt..men shiit så dyr ränta tyvärr..

Okej :) ja jag har skrivit under så kan ju hoppas dom verifierar det imon.

Beloppet är utbetalt, kommer landa på mitt konto 3-5 bankdagar fick jag av dem igår och kan logga in nu och se lånet. Blir inget under midsommar. Kommer tisadag eller onsdag kanske men skönt ändå att samla alla skiten.
Trodde aldrig att jag kommer samla igen med 9 UC och 12 ff men jag chansade ändå. Vad ska man säga, forumet är inte dåligt alls. Tack alla för era svar och ha en riktig glad midsommar.
Här ser du @Svante1 :facejoy:
Helt ärligt, det var otroligt , hade t.o.m. en gammal anmärkning som försvann precis nu i maj. Dyrt lån så ni vet. Ansökt om att samla 300k, fick erbjudande av dem senare att jag kan få 400k. Gick smidigt, digitalt, inga samtal, inget lösenkrav heller, allt på mitt konto.
Hade ett hemskt Nystart lån, ca 220k 16%, andra hemska lån utanför UC, väldigt hög hyra: ca 13k

Här ser du @Svante1 :facejoy:
Helt ärligt, det var otroligt , hade t.o.m. en gammal anmärkning som försvann precis nu i maj. Dyrt lån så ni vet. Ansökt om att samla 300k, fick erbjudande av den senare att jag kan få 400k. Gick smidigt, digitalt, inga samtal, inget lösenkrav heller, allt på mitt konto.
Hade ett hemskt Nystart lån, ca 220k 16%, andra hemska lån utanför UC.
Så nice! Vad hade du för synliga skulder?

Haha.. är själv sugen på att samla lån. Har för närvarande 708k synligt och min årsinkomst kommer uppdateras ifrån 407k till 535k 9 ff varav 2 st försvinner nu på tisdag 23 maj så kommer ha 7. Undrar om man får något erbjudande. Skiter i räntan just nu då jag vill samla lite. Har ca mellan 40-57k efter skatt ut då jag jobbar heltid med 2 jobb men denna är ej inräknad i deklarationen då jag kommer landa på ca 650 - 750k årsinkomst eller mer nästa år. @Modomio

Haha.. är själv sugen på att samla lån. Har för närvarande 708k synligt och min årsinkomst kommer uppdateras ifrån 407k till 535k 9 ff varav 2 st försvinner nu på tisdag 23 maj så kommer ha 7. Undrar om man får något erbjudande. Skiter i räntan just nu då jag vill samla lite. Har ca mellan 40-57k efter skatt ut då jag jobbar heltid med 2 jobb men denna är ej inräknad i deklarationen då jag kommer landa på ca 650 - 750k årsinkomst eller mer nästa år. @Modomio
Betyg 13.4% just nu. Gick ner ifrån 21% till 13 nu vid uppdateringen. Kommer gå ännu mer ner när jag får bort northmill på 50k samt rocker på 5k nu när jag får min skatteåterbäring på 48k samt all semeste ersättning på ca 35k och en lön på typ 62k då jag jobbade ca 478 timmar förra månaden helt sjukt.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp