Ska jag ta den eller vänta på bättre ränta om jag Du kan vänta 1 timme till .
Borde inte jag få av andra oxå? Konstigt!Fick du inte andra erbjudanden men Remember är också bra .Acceptera dem.
Det beror på ditt betyg och andra skuld .Borde inte jag få av andra oxå? Konstigt!
Jag accepterat Remember, ska stänga Avida 100k, Northmill 50k, klarna 40k, fairlo 30k. Sänker månadskostnad från 7k till 2250k.Det beror på ditt betyg och andra skuld .
Nät ja samlade lån det var bara 5 erbjudande med hög ränta 22 % best var remember och NY start och ja accepterade remember pga NY start kräver transaktionen jag ville inte pga dem skulle sen avbryta
Samma här betalade alla små lån och Northmill .
Taksam om du beskriver kort hur det gick efter signeringen. En annan fråga: kan man ändra lånetid? Jag är väldig nöjd med beloppet.
det brukar gå till som så att när du väljer att gå vidare då blir du helt plötsligt erbjuden ett mycket högre belopp än du sökte från början, och du får sedan in pengarna på ditt bankkonto inom några dagar utan några frågor, och trots att jag valde samla lån så betalade dom ut en jättesumma direkt till mitt kontoNi som har fått ett erbjudande via Lendo, vad blir det nästa stegen? Signera, kontoverifikation mm, men sen? Ringer dem tex och ställa massa tuffa frågor eller allt sköts digitalt? Det ser helt okej hos mig, inget spel mm, men hade en dålig erfarenheten med avslag och dåligt bemötande ett par sen av en jävel
Tack! Det gjorde jag och fick ett mail att min låneansökan är beviljad. Att de kommer ta kontakt med min bank för att verifiera mitt kontonummer. "Vi kontaktar dig via mail när verifieringen är klar." Så det är klart nu? fick ni samma info? Man är fortfarande nervös haha. Vet du ungefär hur långt det tar efter det här mejlet? typ på måndag jag får dom med tanken på midsommar mmdet brukar gå till som så att när du väljer att gå vidare då blir du helt plötsligt erbjuden ett mycket högre belopp än du sökte från början, och du får sedan in pengarna på ditt bankkonto inom några dagar utan några frågor, och trots att jag valde samla lån så betalade dom ut en jättesumma direkt till mitt konto