Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Remember lån

det brukar gå till som så att när du väljer att gå vidare då blir du helt plötsligt erbjuden ett mycket högre belopp än du sökte från början, och du får sedan in pengarna på ditt bankkonto inom några dagar utan några frågor, och trots att jag valde samla lån så betalade dom ut en jättesumma direkt till mitt konto
En fråga till: vad menar du med att de betalade ut en jättesumma direkt till mitt konto? Hela lånet menar du utan att betala samlingslån åt dig som Nystart Finans tex?

jag sökte samlingslån 350k, jag angav ett antal lån med bankgironummer och OCR så att dom kunde lösa det.
men istället erbjöd dom mig 450k och betalade ut allt direkt till mitt bankkonto utan att lösa något.
så ja jag löste inget och sitter med blanco på nästan 4x min årsinkomst nu.

att kolla så att du är ägare till ditt eget bankkonto går snabbt. ja måndag är mycket möjligt att du får pengarna, on det inte går ännu snbbare.
Du kan ju logga in på Remembers sida så ser du när pengarna är utbetalda från deras håll, det brukar sedan ta någon bankdag innan pengarna når ditt konto

jag sökte samlingslån 350k, jag angav ett antal lån med bankgironummer och OCR så att dom kunde lösa det.
men istället erbjöd dom mig 450k och betalade ut allt direkt till mitt bankkonto utan att lösa något.
så ja jag löste inget och sitter med blanco på nästan 4x min årsinkomst nu.

att kolla så att du är ägare till ditt eget bankkonto går snabbt. ja måndag är mycket möjligt att du får pengarna, on det inte går ännu snbbare.
Du kan ju logga in på Remembers sida så ser du när pengarna är utbetalda från deras håll, det brukar sedan ta någon bankdag innan pengarna når ditt konto
Jag har försökt logga in på mina sidor med BankID men det står att kontot saknas. Blev beviljad, signerad och allt idag. Kan det bero på att de väntar med kontots verifiering? Har också fått Mail att min ansökan är beviljad och de tar kontakt med min bank, verifiera kontot sen Maila mig när det är klart. Tror du att jag har kommit så långt så att det inte blir nåt avslag pga jag vet inte vad.

Jag har försökt logga in på mina sidor med BankID men det står att kontot saknas. Blev beviljad, signerad och allt idag. Kan det bero på att de väntar med kontots verifiering? Har också fått Mail att min ansökan är beviljad och de tar kontakt med min bank, verifiera kontot sen Maila mig när det är klart. Tror du att jag har kommit så långt så att det inte blir nåt avslag pga jag vet inte vad.
det blir nog utbetalt utan några problem

Okej tack för alla svar. Så det är inte konstigt att jag inte kan logga in innan de verifiera mitt konto hos min bank?
Du kommer inte kunna logga in förens kontot är verifierat. Så fort du får sms/mail om att kontot är verifierat kommer dem lägga upp lånet så du får åtkomst.

Du kommer inte kunna logga in förens kontot är verifierat. Så fort du får sms/mail om att kontot är verifierat kommer dem lägga upp lånet så du får åtkomst.
Tack! Vet du, enligt din egen erfarenhet, hur långt det tar för dem att vara klara med verifiering? Fick beviljad idag på em.

Taksam om du beskriver kort hur det gick efter signeringen. En annan fråga: kan man ändra lånetid? Jag är väldig nöjd med beloppet.
Signerade och sedan väntade på kontoverifikation, allt tog 3 arbetsdagar tills jag fick pengarna på kontot. Vet inte om lånetiden men tror det ska gå att ändra.

Signerade och sedan väntade på kontoverifikation, allt tog 3 arbetsdagar tills jag fick pengarna på kontot. Vet inte om lånetiden men tror det ska gå att ändra.
Får se om jag får bekräftelse imorgon ang kontoverifiering, sen fredag midsommar, tror inte lånet utbetalas då. Tack för svaret

Beloppet är utbetalt, kommer landa på mitt konto 3-5 bankdagar fick jag av dem igår och kan logga in nu och se lånet. Blir inget under midsommar. Kommer tisadag eller onsdag kanske men skönt ändå att samla alla skiten.
Trodde aldrig att jag kommer samla igen med 9 UC och 12 ff men jag chansade ändå. Vad ska man säga, forumet är inte dåligt alls. Tack alla för era svar och ha en riktig glad midsommar.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp