- Meddelanden
- 279
- Mottagna reaktioner
- 83
- Poäng
- 227
Signerat och fått det ok på att det är beviljat. Får se hur snabbt pengarna kommer
Grattis.Signerat och fått det ok på att det är beviljat. Får se hur snabbt pengarna kommer

Man måste anmäla autogiro snabbt som attan verkar det som. Och sen får jag tacka nej till reklamförsta fakturan fick jag i brevlådan, sedan så har dom börjat skicka hem reklam till mig i brevlådan, det kan jag inte minnas att dom gjorde före jag blev kund hos dom

Skumt, du får alltså inga erbjudanden från dem? Jag ropar inte hej ännu men fått besked om att det är godkänt och att mitt kontonummer ska kollas upp så får hoppas allt går vägenDom nekar alltid mig trots bra UC. Jag tror det ligger i att jag haft skuld hos dom för ca 12 år sen. Inte kollat upp det i detalj.
Jag får aldrig erbjudanden av dom när jag jämför lån.Skumt, du får alltså inga erbjudanden från dem? Jag ropar inte hej ännu men fått besked om att det är godkänt och att mitt kontonummer ska kollas upp så får hoppas allt går vägen
Segt med utbetalning- fick sms om att det är utbetalt i onsdags.. hoppas pengarna kommer idag
Kom idagDet tar alltid lite tid men då ska det vara klart. Tagit lån från Remember två gånger och båda gångerna varit lite nervöst när man väntar men när kontonummer är verifierat så är det klart. Kommer troligen måndag eventuellt tisdag.