Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Remember (lån med betalningsanmärkning)

13 ff
520k inkomst
4st anmärkningar som går ut inom ett halvår
Uc-score 8.1%

Sökte 150k via Advisa, fick efter någon minut erbjudande av Remember på runt 13-14% ränta. När jag skulle e-signera så erbjöds jag upp till 230-250k (minns ej exakt), valde 210k och fått bekräftat att lånet utbetalts samt ser det upplagt på "Mina sidor"
Grattis!

13 ff
520k inkomst
Uc-score 8.1%

Sökte 150k via Advisa, fick efter någon minut erbjudande av Remember på runt 13-14% ränta. När jag skulle e-signera så erbjöds jag upp till 230-250k (minns ej exakt), valde 210k och fått bekräftat att lånet utbetalts samt ser det upplagt på "Mina sidor"

@Terry_ kanske något för Dig? Personen som skrev detta hade ett par anmärkningar, men blev likväl erbjuden stort lån hos Remember :)

13 ff
520k inkomst
Uc-score 8.1%

Hur mycket blanco eller andra lån hade du??

Någon mer som lyckats få lån hos remember med betalningsanmärkning?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp