Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Remember (lån med betalningsanmärkning)

Kan du berätta mer om Remember Vialli,
Hur dina förutsättningar såg ut när dom beviljade dig.
Vad exakt du hade i UC-score, hur många anmärkningar, Historsikt skuldsaldo hos KF?

Terry:
Kan du inte skicka meddelande och berättade hela din UC och sen får du nog svar om du har chanser att bli beviljade.

Terry:

Minns inte exakt. Men hade runt 7% hos UC. Synligt blanco hos Balanzia på 130000kr. 2 betalningsanmärkningar som vid den tidpunkten var ca 20 månader gamla. Inkomst på drygt 500000 kr. Och om jag minns rätt så hade jag 6 FF.

Sökte lånet på Lendo. Fick ränta på 19,95%.

Hmm..

Har visserligen lite mer i Blanco än dig men å andra sidan mer i inkomst så det lär kvitta antar jag.

Det enda då som eventuellt kan sätta käppar i hjulet är att jag senaste 24 månader hade skuldsaldo hos kronofogden i april och maj förra året.
Annars cleant sheet där också.

Mina anmärkningar är dessutom samtliga över 30 månader. (3 till antalet tror jag)

Undvik BigBank. Undermålig på flera sätt. ingen bra ränta heller.

Enligt Remembers hemsida beviljas inga lån om du inte haft deras kreditkort i minst sex månader...kräsna på nya kunder mao.

Krakel - Fast det är väl om du söker via deras hemsida?
Söker du via Lendo så bör du väl inte påverkas?
Remember tar bara nya kunder genom dessa jämförelsesajter.

Bump... berätta gärna om era förutsättningar för er som fått lån med anmärkningar :)

Jag fick inte så tyvärr inte mycket att komma med där :/

13 ff
520k inkomst
4st anmärkningar som går ut inom ett halvår
Uc-score 8.1%

Sökte 150k via Advisa, fick efter någon minut erbjudande av Remember på runt 13-14% ränta. När jag skulle e-signera så erbjöds jag upp till 230-250k (minns ej exakt), valde 210k och fått bekräftat att lånet utbetalts samt ser det upplagt på "Mina sidor"

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp