Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Redovisning inkomst uppgifter från KFM

Handläggarens bedömning
Okej men har du någon aning om vad som avgör? Tänkte om du visste hur och vad som är vanligast hört att det vanligaste är att man får behålla övertid.
Men får väl avvakta o se beslutet kan inget göra åt det ändå.

Okej men har du någon aning om vad som avgör? Tänkte om du visste hur och vad som är vanligast hört att det vanligaste är att man får behålla övertid.
Men får väl avvakta o se beslutet kan inget göra åt det ändå.

Är upp till handläggaren. Maxbeslut är inte så ofta men det är ju inget fel att göra sådana..

Är upp till handläggaren. Maxbeslut är inte så ofta men det är ju inget fel att göra sådana..
Nej det är det inte men är bra om man kan behålla nått extra någon månad för oförutsedda utgifter. Får helt enkelt avvakta o se blir ju klart denna månad med beslut.

Nej det är det inte men är bra om man kan behålla nått extra någon månad för oförutsedda utgifter. Får helt enkelt avvakta o se blir ju klart denna månad med beslut.

Statistik säger ej maxbeslut.

Nej dom hade ingen aning. Utan fick komplettera det efter . Då jag ringde kfm. Då jag själv vart väldigt paff då tiden inte hade gått ut.
Frågade aldrig men hann dom dra på din lön ändå efter uppgifterna som blev fel?

Dom han och dra som gick på arbetsgivarens inkomst. Som vart lite missvisande då jag hade jobbat extra i 2 månader som dom ville dra ca 15k i månaden från min lön. Medan nu när jag har skuldsanering så betalar jag 12300. För dom gick bara tillbaka 3 månader vad jag hade tjänat och drog ett genomsnitt på det.

Dom han och dra som gick på arbetsgivarens inkomst. Som vart lite missvisande då jag hade jobbat extra i 2 månader som dom ville dra ca 15k i månaden från min lön. Medan nu när jag har skuldsanering så betalar jag 12300. För dom gick bara tillbaka 3 månader vad jag hade tjänat och drog ett genomsnitt på det.
Okej men fick du tillbaka det då? Eftersom dom gjorde fel och du ej hann lämna in dina uppgifter om hyra mm.
Då är det ju inte ditt fel o omräkning borde gjorts.
Vet att dom redan kontaktar arbetsgivaren innan man får brevet om inkomstuppgifter. Så jämför dom med dina.
Det som är med hyra o annat vet ju inte KFM och får man ett datum då det senast ska vara inne bör det hållas annars är väl KFM skyldiga att ändra och det ska inte andra lida för.
Tycker det är fult att börja dra från lönen när dom inte fått in alla uppgifter och ett datum är satt.
Sen kan dom inte gå på lönen man jobbar extra några månader då det är tillfälligt.
Måste väl snitta på den ordinarie lönen.
Fick du ändrat då från KFM och tillbaka pengarna då dom gjorde fel innan dina uppgifter kom in?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp