Förstår det. Man måste väl ändå få ha tiden på sig som står sista dag.Nej dom hade ingen aning. Utan fick komplettera det efter . Då jag ringde kfm. Då jag själv vart väldigt paff då tiden inte hade gått ut.
När man fått uppgifter att redovisa inkomst har dom kollat konton o annat före detta?Ringde sista dagen och ställde någon dum fråga, och sa att jag skickar in det idag då, hon sa då bara, men vad bra jag noterar att den kommer in lite sent.
Beslutet kom dock typ 2-3dagar efter jag skickat in, utredningen om dig är redan klar i detta skede dom fyller bara in uppgifterna du angett och skickar iväg till företag och dig.
Att dom drar på augusti lönen ser jag som högst osannolikt då lönerna i det skedet är redan upplagda oftast speciellt inom vård som du jobbar i.
Din lön augusti är SAFE.
När man fått uppgifter att redovisa inkomst har dom kollat konton o annat före detta?
När man fått uppgifter att redovisa inkomst har dom kollat konton o annat före detta?
Vad avgör om jag kan behålla övertid nån månad vet att det vanligaste är så.Ganska osannolikt att det blir i aug.
Vad avgör om jag kan behålla övertid nån månad vet att det vanligaste är så.
Har ju inget provisions eller accords jobb utan det som kan ändras är ob tillägg som vi får vid helger o kvällar.
När man jobbar som jag i vården med ob tillägg är det troligt att jag kan behålla dom extra pengarna då nån månad vid ev övertid? Kommer få svårt att klara bil leasing bla annars
Vet frågan varit på tapeten förut men minns ej helt och är lite nervös och det snurrar i skallen hur det ska bli.